2013-01-25 08:11:05
Φωτογραφία για Κρυφό “φακέλωμα” από εταιρείες μάρκετινγκ
Σε κρυφό φακέλωμα κάτω από τη μύτη του ανυποψίαστου καταναλωτή επιδίδονται εταιρείες μάρκετινγκ, συλλέγοντας και πουλώντας δεδομένα όχι μόνο για την οικονομική κατάσταση του καθένα, αλλά και για ότι άλλο τον απασχολεί και όλα αυτά από τις καθημερινές συνήθειες, οι οποίες παρακολουθούνται συνεχώς από τις ηλεκτρονικές εταιρείες μάρκετινγκ.

Τα καθαρά κέρδη της κέρδη της εταιρείας Axcicom, η οποία δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ και θεωρείται ηγέτης του κλάδου, ανήλθαν το 2011 σε 77,26 εκατομμύρια, ενώ ο τζίρος της άγγιξε τα 1,13 δισ. δολάρια.

Η συγκεκριμένη εταιρεία με λίγα λόγια έχει βρει τρόπους οι οποίοι δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτοί από τους πολίτες. Χαρακτηριστικές είναι οι αναφορές των “New York Times” και των “Times”, ότι “Γνωρίζει ποιος είσαι, που μένεις τι κάνεις. Διεισδύει στη ζωή των Αμερικανών πολύ πιο βαθιά από το FBI, το Facebook και την Google. Γνωρίζει την ηλικία σου, τη φυλή σου, το βάρος σου, το ύψος σου, την οικογενειακή σου κατάσταση, το μορφωτικό επίπεδο και τις καταναλωτικές σου συνήθειες
. Επίσης ξέρει καλά όλα όσα σε ανησυχούν για θέματα υγείας, που θέλεις να πας διακοπές, ποια συναυλία και ποιον αγώνα ποδοσφαίρου θα παρακολουθήσεις τους επόμενους μήνες.”. Συνοψίζοντας η εν λόγω εταιρεία έχει βρει μια αλάνθαστη φόρμουλα “διαβάσματος” του καταναλωτή.

Ακόμη χειρότερα δεν υπάρχουν νόμοι που να προστατεύουν τους πολίτες από την παραβατική συμπεριφορά της Εταιρείας. Η ίδια, πάντως, προωθεί την εταιρική εικόνα και αυτοαποκαλείται “παγκόσμιος ηγέτης ιδεών για την αντιμετώπιση ζητημάτων ιδιωτικής ζωής του καταναλωτή”.

Πηγή: Τα ΝΕΑ
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ψάχνοντας την ευκαιρία...
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ψάχνοντας την ευκαιρία...
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ