2012-10-28 18:56:27
Φωτογραφία για F1 GP Ινδίας - RACE: Νίκη για Vettel, o Alonso δεν τα παρατάει!
To... τρένο Vettel πέρασε σα σίφουνας και από την πίστα του Νέου Δελχί, όπου ο Γερμανός πανηγύρισε την 26η νίκη της καριέρας του, 5η στο φετινό Πρωτάθλημα και 4η συνεχόμενη.

Ο 25χρονος πιλότος δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα από τους αντιπάλους, αλλά προς το τέλος φάνηκε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το πάτωμα της RB8 το οποίο ακουμπούσε στο έδαφος πετώντας σπίθες.

 Υπάρχει κάποια ανησυχία μέχρι το μονοθέσιο να περάσει τον τεχνικό έλεγχο.

Εκπληκτικός για ακόμα μια φορά ο Fernando Alonso, υπερέβαλλε εαυτόν και κατάφερε να περιορίσει τις ζημιές τερματίζοντας στη 2η θέση. Με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, 13 βαθμοί χωρίζουν τους δύο μονομάχους.

Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Mark Webber που έκανε καλό αγώνα όντας στο μεγαλύτερο διάστημα μπροστά από τον Alonso, αλλά 12 γύρους πριν το τέλος και έχοντας χάσει το KERS, είδε τον Ισπανό να τον προσπερνά.


Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ ο Jenson Button συμπλήρωσε την πρώτη 5άδα. Bαθμούς πήραν επίσης οι: Μassa, Raikkonen, Hulkenberg, Grosjean και Senna. Ο 18ος αγώνας της χρονιάς διεξάγεται στην πίστα του Abu Dhabi στις 4 Νοεμβρίου.

Ένας αληθινός «Μαχαραγιάς» αποδεικνύεται λοιπόν ο Sebastian Vettel, καθώς η Buddh Internation Circuit στην Ινδία του «ανήκει» ολοκληρωτικά και για το 2012. Έτσι ο Γερμανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής, που φυσικά βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του 3ου συνεχόμενου τίτλου, στους δύο αγώνες που έχουν γίνει στην πίστα στο Νέο Δελχί κατέχει και τις δύο pole, αλλά και τα δύο υψηλοτέρα σκαλοπάτια στο βάθρο. Να σημειώσουμε μάλιστα ότι αν δεν υπήρχε και ο ταχύτερος γύρος του Button, ο Vettel θα είχε πετύχει ένα ακόμα Grand Chelem στο Grand Prix της Ινδίας για το 2012.

Αυτή ήταν η τέταρτη συνεχόμενη νίκη του Vettel (34η στην ιστορία της Red Bull), ενώ και η πολύ καλή εμφάνιση του Mark Webber που κράτησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα τη Ferrari του Fernando Alonso πίσω του μέχρι που αντιμετώπισε πρόβλημα με το KERS και «αναγκάστηκε» να παραχωρήσει τη δεύτερη θέση στον Ισπανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή 12 γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, επιβεβαίωσε την ανωτερότητα της Red Bull Racing αυτή τη στιγμή. Ή αν θέλετε όπως δηλώνει με παράπονο και ο Alonso, ουσιαστικά η Ferrari (ή μάλλον ο Alonso για να ακριβολογούμε) παλεύει με την ιδιοφυία του γκουρού της αεροδυναμικής Adrian Newey.

Από τη μεριά του ο Ισπανός δις παγκόσμιος έκανε ό,τι μπορούσε με τη Ferrari, πάλεψε και αυτός ως πρωταθλητής και είδε τελικά δεύτερος την καρό σημαία (παρότι ξεκίνησε από την 5η) για να περιορίσει τις απώλειες και να παραμείνει μέσα στη μάχη του πρωταθλήματος. Στους τελευταίουςέξι γύρους του αγώνα μάλιστα που ο Vettel φάνηκε να αντιμετωπίζει προβλήματα κάθε φορά που χρησιμοποιούσε το DRS, καθώς το πάτωμα της RB8 ακουμπούσε στο οδόστρωμα και έβγαζε σπίθες, ο Alonso εξαπέλυσε μια επίθεση οποία όμως δεν κράτησε για αρκετή ώρα καθώς και τα όρια των ελαστικών του Ισπανού λίγους γύρους πριν το τέλος φάνηκαν να εξαντλούνται. Έτσι ο Alonso ουσιαστικά αρκέστηκε στο να διατηρήσει τη δεύτερη θέση στο βάθρο, ενώ στο τρίτο σκαλοπάτι ανέβηκε τελικά ο Webber παρότι τα προβλήματα με το KERS, έκαναν και το Lewis Hamilton με τη McLaren να τνο απειλήσει στους τελευταίους γύρους.

Οι δύο Red Bull ξεκίνησαν καλά, με τον Webber να φτάνει δίπλα στον Vettel, ωστόσο στο φρενάρισμα για την πρώτη στροφή ο Αυστραλός δεν πίεσε και άφησε τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας να στρίψει μπροστά. Πίσω τους όμως είχαμε μια από τις πιο ωραίες μάχες της χρονιάς. Ο Hamilton, ο ομόσταυλός του Jenson Button και o Alonso για τις δύο στροφές μετά την εκκίνηση διεκδίκησαν την 3η θέση τροχό με τροχό. Ο Button κατάφερε να μείνει μπροστά, με τον Alonso να ακολουθεί και τον Hamilton να μένει πιο πίσω, μπροστά από τους Massa και Raikkonen.

Πιο πίσω δεν υπήρχαν μεγάλα δράματα, εκτός από την επαφή που είχε αποτέλεσμα ένα κλατάρισμα στον πίσω τροχό του Michael Schumacher και μια σπασμένη εμπρός πτέρυγα για τον Jean-Eric Vergne. Αμφότεροι χρειάστηκε να περάσουν από τα pit, μένοντας πολύ πίσω, ειδικά ο Γερμανός της Mercedes που χρειάστηκε να ολοκληρώσει έναν ολόκληρο γύρο σε πολύ αργό ρυθμό. Ο Fernando Alonso ήταν αποφασισμένος να μην αφήσει τις Red Bull να απομακρυνθούν και πολύ νωρίς (στον 4ο γύρο) επιτέθηκε στον Button και με τη βοήθεια του DRS κατάφερε να τον περάσει στη δεύτερη ευθεία για να πάρει την 3η θέση. Ο Button στους πρώτους γύρους δεν είχε καλό ρυθμό και είδε λίγο αργότερα και τον Lewis Hamilton να τον προσπερνά.

Η στρατηγική της πλειονότητας των πιλότων ήταν αυτή της μίας στάσης για αλλαγή ελαστικών, με τον Jenson Button να είναι ο πρώτος που μπήκε για να την πραγματοποιήσει στον 26ο γύρο. Ο Βρετανός άλλαξε τη μαλακή γόμα με ένα σετ από τη σκληρή, με την προοπτική να φτάσει μέχρι το τέλος. Ο επόμενος που έκανε την ίδια αλλαγή ήταν ο Kimi Raikkonen με τη Lotus, ο οποίος μπήκε στα pit όταν βρισκόταν στην 7η θέση. Στη συνέχεια ακολούθησαν και οι υπόλοιποι, με τον Alonso να μπαίνει ένα γύρο πριν από τον Webber και με αυτόν τον τρόπο να ψαλιδίζει ένα μέρος της διαφοράς του από τον Αυστραλό.

Τελευταίος από τους πρωτοπόρους μπήκε στα pit ο Sebastian Vettel, για να επιστρέψει στον αγώνα στην πρώτη θέση. Με 12 γύρους να απομένουν και τον Alonso πλέον μπροστά από τον Webber, ήταν αδύνατο για τον Ισπανό να φτάσει τον Vettel. Στους τελευταίους γύρους ο Vettel απλώς ήλεγχε τη διαφορά από τον Alonso και χωρίς πρόβλημα κατάφερε για 4ο αγώνα στη σειρά να δει πρώτος την καρό σημαία. Πίσω του τερμάτισε ο Alonso, με τον Webber να αντέχει στην επίθεση του Lewis Hamilton και να κρατά την 3η θέση, αφήνοντας τον Βρετανό στην 4η. Ακολούθησαν οι Jenson Button με McLaren, Felipe Massa με Ferrari, Kimi Raikkonen με Lotus, Nico Hulkenberg με Froce India, Romain Grosjean με Lotus και Bruno Senna με Williams.

Μετά το τέλος του GP Ινδίας o Vettel έφτασε στους 240 βαθμούς και αύξησε τη διαφορά του από τον Alonso στους 13 βαθμούς. Ο Raikkonen διατήρησε την 3η θέση στο πρωτάθλημα με 173 βαθμούς. Επόμενος αγώνας είναι το GP Abu Dhabi το 3ήμερο 2-4 Νοεμβρίου.

Αποτελέσματα GP Ινδίας

Θ.ΟδηγόςΟμάδαΧρόνοςΔιαφ.P1Sebastian Vettel ( 1)RED BULL1:28.72360 ΓΥΡ.12Fernando Alonso ( 2)FERRARI1:28.6301.213Mark Webber ( 3)RED BULL1:29.5651.3+0.114Lewis Hamilton ( 4)MCLAREN1:29.1122.1+0.815Jenson Button ( 5)MCLAREN1:28.20318.6+16.516Felipe Massa ( 6)FERRARI1:29.778107Kimi Raikkonen ( 7)LOTUS1:29.6424.8+3.818Nico Hulkenberg ( 8)FORCE INDIA1:29.23057.0+52.219Romain Grosjean ( 9)LOTUS1:29.62435.1110Bruno Senna ( 10)WILLIAMS1:28.43141.7+6.6111Nico Rosberg ( 11)MERCEDES1:30.33352.3+10.6112Paul di Resta ( 12)FORCE INDIA1:29.24461.0+8.7113Daniel Ricciardo ( 13)TORO ROSSO1:30.22778.3+17.3114Kamui Kobayashi ( 14)SAUBER1:29.87353.2115Jean-Eric Vergne ( 15)TORO ROSSO1:30.0911 L216Sebastian Vettel ( 16)RED BULL1:30.3141 L217Vitaly Petrov ( 17)CATERHAM1:31.1701 L118Heikki Kovalainen ( 18)CATERHAM1:31.4601 L119Charles Pic ( 19)MARUSSIA1:32.0231 L120Timo Glock ( 20)MARUSSIA1:31.7751 L121Narain Karthikeyan ( 21)HRT1:33.3342 L+1122Michael Schumacher ( 22)MERCEDESSTOP1 L323Pedro de la Rosa ( 23)HRTSTOP1 L124Sergio Perez ( 24)SAUBERSTOP1 L3

Βy: Βασίλης Τριάντης
f1-madness
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ