2012-09-19 13:08:06
Φωτογραφία για Αναγνώστης αγανακτεί με τα καμώματα της αθάνατης ελληνικής τροχαίας
Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι! Και να εξηγήσω:

Εχθές 18/9/2012 περίπου στις έξι παρά τέταρτο, γυρνώ από τον χώρο εργασίας μου, ο οποίος βρίσκεται απέναντι από τις φυλακές Διαβατών, στην Θεσσαλονίκη, και κατευθύνομαι προς το κέντρο της πόλης. Σε ένα φανάρι συνηθίζει να κάνει μπλόκο η τροχαία για ταχύτητα, αφού από το φανάρι που σας προανέφερα και μετά ισχύει το όριο ταχύτητος για εντός πόλεως, δηλαδή 50χαω. Δίπλα μου, μια μηχανή σχετικά μεγάλου κυβισμού (ήταν πάνω από 750κε, σίγουρα) με οδηγό και συνεπιβάτη, ο πρώτος με και ο δεύτερος χωρίς κράνος (το θυμάμαι γιατί συνέχεια μάζευε την κουκούλα του). Όταν το φανάρι έγινε πράσινο, εγώ γνωρίζοντας ότι εκεί έχει συνήθως μπλόκο (αφού μία φορά το πλήρωσα το 40άρι), δεν επιτάχυνα πολύ, αντιθέτως κάπου στην μέση μεταξύ φαναριού και μπλόκου μόλις θα άλλαζα από χαλαρή τρίτη σε χαλαρή τετάρτη, για οικονομία (είναι και αυτό), και είχα περίπου 60-65χαω, σίγουρα όχι παραπάνω, αφού πάντα ελέγχω την ταχύτητά μου εκεί
. Η μηχανή, η οποία άργησε 1-2 δευτερόλεπτα να ξεκινήσει, επιτάχυνε ακόμη, με προσπέρασε και ήρθε μπροστά μου, επιταχύνοντας, μέχρι που και αυτός είδε το μπλόκο (όταν το δεις, είναι πολύ αργά) και φρενάρισε (είδα το κόκκινο φως του φρένου) και συνέχισε να είναι ακριβώς μπροστά μου, στα 4-6 μέτρα. Όλα αυτά, ενώ ο τροχαίος μας σημαδεύει με το ραντάρ (χειρός). Την πάτησε η μηχανή, λέω μέσα μου, και εγώ απλά "ρολάρω" με καμιά 55-60χαω πλέον. Ο τροχαίος βγαίνει στην μεσαία εκ των τριών λωρίδων πάνω στην οποία κινούμασταν εμείς, και σηκώνει το χέρι του. Σε εκείνο το σημείο μου βγήκε μια συμπάθεια προς τον οδηγό της μηχανής, αφού θα τον σταματούσε... Έλα όμως που ο τροχαίος έκανε στην άκρη να περάσει και να συνεχίσει η μηχανή, και σταμάτησε εμένα! Έκπληκτος εγώ, τραβάω δεξιά, και μπαίνω στον χώρο που μου υποδεικνύουν, και λέω, "δεν πάτε καλά"! Μου δείχνουν στο ραντάρ ότι πήγαινα με 85!!!!! Τους εξηγώ "όχι εγώ, της μηχανής είναι, δεν τον είδατε που επιτάχυνε, με πέρασε, μπήκε μπροστά μου και τον άφησες να φύγει; και χωρίς κράνος ο συνεπιβάτης;" κάπου εκεί ενήργησε η σπουδαιότερη αρετή της Ελληνικής Αστυνομίας: Υπεροψία, χυδαιότητα, καμία διάθεση να σε ακούσουν, κλπ κλπ. Οι χειρότεροι δε, είναι αυτοί οι νέοι αστυνόμοι, οι οποίοι μετά την μητέρα τους, βγήκαν στο δρόμο να το παίξουν τσομπάνοι. Φυσικά και βγήκα από τα ρούχα μου, φυσικά και είπα πολλά αλλά όχι χυδαία πράγματα, αφού με αυτούς φοβάσαι και να μιλήσεις, αλλά και αυτοί που θα έπρεπε να είναι υπόδειγμα, δεν πάνε πίσω: Κάποια στιγμή πήγαν να μου φορτώσουν ότι τους έβρισα, και με απειλούσαν με αυτόφωρο, μου ζητούσαν ταυτότητα ενώ είχαν ήδη στα χέρια τους το δίπλωμα (επίσημο έγγραφο), μου πήραν τις πινακίδες και το δίπλωμα επειδή είχα ασφάλεια σε φωτοτυπία (ίσως και να έχουν το δικαίωμα, θα το ελέγξω μέσω ΚΟΚ). Αποτέλεσμα: Να μου κόψουν πρόστιμο 360 ευρώ!!!!!! Ξανά: 360 ευρώ!!!! Επειδή μια μηχανή που βρισκόταν 4-5 μέτρα μπροστά από την μάσκα του οχήματός μου, σε απόλυτη ευθεία την οποία σχηματίζαμε εγώ, η μηχανή και ο τροχαίος με το ραντάρ, πήγαινε με 85χαω, ο τροχαίος την άφησε να περάσει και σταμάτησε εμένα! Σύμφωνα με τα σεμινάρια χρήσης του συγκεκριμένου ραντάρ, το ραντάρ για να έχει σωστή μέτρηση της ταχύτητας ΠΡΕΠΕΙ να σημαδεύει στην μάσκα (γρίλια) του αυτοκινήτου. Μόνο εκεί, ούτε στο παρμπρίζ και φυσικά σίγουρα όχι στα πλάγια. Αυτά δουλεύουν με υπέρηχο και εκμεταλλεύονται τις ανακλάσεις του ήχου πάνω στα κινούμενα οχήματα. Ο υπέρηχος όσο μεγαλώνει η απόσταση τόσο "απλώνει", και άρα στην απόσταση που με σημάδευε, σίγουρα του έκανε ανάκλαση η μηχανή και όχι εγώ. Το βράδυ αργά επιβεβαίωσα από άλλο στολοντυμένο ότι το ραντάρ "πιάνει" και τις μηχανές. Παρόλα αυτά, η τροχαία έκρινε ότι εγώ είμαι καλύτερος πελάτης από την μηχανή. Ζητώ λοιπόν απαντήσεις:

1- όντως πιάνει και μηχανές το ραντάρ; Αν ναι, γιατί δεν σταμάτησαν την μηχανή η οποία εμφανώς με προσπέρασε και μετά φρενάρισε μπροστά τους. Αν όχι, πείτε το μας, να πάρουμε όλοι μηχανή.

2- Μήπως τελικά η μηχανή είναι "cops friendly"; Πολλές τέτοιες υπάρχουν... Όταν δε δεν έχουν και πινακίδες...

3- Πως μπορείς να σημαδεύεις ένα αυτοκίνητο, μπροστά από το οποίο κινείται μια μηχανή με μεγαλύτερη ταχύτητα από το αυτοκίνητο, και που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ μεταξύ αυτοκινήτου και ραντάρ; Έχει κάνει δηλαδή ο 21χρονος τροχαίος σεμινάριο υψηλής ακριβείας; Δεν παίζει, και το ξέρουμε...

4- Σε τέτοιες εποχές που δεν έχω να στείλω στην κόρη μου που μένει με την μητέρα της στην Αθήνα ένα 50ρικο παραπάνω, να τα δίνω με το παραπάνω στην τροχαία; Για κάτι που δεν έκανα;

5- Μπορώ να κατηγορήσω την τροχαία για επιλεκτική μεταχείριση;

6- Όσο και να μου λένε από την αστυνομία διάφορα, το μηχάνημα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ δεν μπορεί να στοχεύσει καθαρά και με ακρίβεια σε τέτοια απόσταση και με άλλα οχήματα να παρεμβάλλονται, αφού το λέει καθαρά στο εγχειρίδιο, να υπάρχει καθαρό οπτικό πεδίο μεταξύ στόχου και ραντάρ, ώστε να εξαχθεί αξιόπιστο αποτέλεσμα.

Επιφυλάσσομαι για τις νόμιμες κινήσεις μου, ενώ θα αξιολογήσω και το οπτικοακουστικό υλικό που έχω στην διάθεσή μου όσον αφορά την συμπεριφορά και την απόκρυψη πληροφοριών από την μεριά τους (ζητούσα να δω το serial number του ραντάρ και το πιστοποιητικό διακρίβωσής του, αφού αυτά πρέπει να ελέγχονται συχνά από διαπιστευμένο εργαστήριο μετρήσεων, (και πάντα σε σχέση με ιχνηλάσιμο στα εθνικά πρότυπα, πρότυπο ραντάρ), όπως και να φέρει σχετικό αυτοκόλλητο, πράγμα το οποίο δεν υπήρχε.

Αναγνώστης
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Μπλόκο στην κλήρωση
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Μπλόκο στην κλήρωση
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ