2013-08-29 12:09:05
Φωτογραφία για Συγνώμη από το ΚΤΕΛ για τη ρατσιστική συμπεριφορά οδηγού
Τη διαβεβαίωση ότι η υπόθεση ρατσιστικής συμπεριφοράς που επέδειξε σύμφωνα με καταγγελία ένας οδηγός του ΚΤΕΛ προς μια Ρωσίδα τουρίστρια, θα αντιμετωπιστεί σύμφωνα με όσα ορίζει ο κανονισμός, έδωσε χθες ο προϊστάμενος Κίνησης του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης Μιχάλης Τσουπάκης. Παράλληλα, ο κ. Τσουπάκης μιλώντας εκ μέρους της εταιρείας ζήτησε «συγνώμη» από τους επιβάτες και συνολικά την τοπική κοινωνία για ό,τι συνέβη, υπογραμμίζοντας ότι οι απόψεις που εξέφρασε ο οδηγός αλλά και η συμπεριφορά που επέδειξε, δεν αντιπροσωπεύουν σε καμία περίπτωση το ΚΤΕΛ.

Ειδικότερα, σε επικοινωνία που είχε ο κ. Τσουπάκης με τα Χανιώτικα Νέα επεσήμανε ότι «η μεμονωμένη συμπεριφορά του συγκεκριμένου οδηγού δεν αντικατοπτρίζει το ΚΤΕΛ». «Το ΚΤΕΛ είναι αντίθετο σε τέτοιες συμπεριφορές και οι απόψεις αυτές (σ.σ. που εξέφρασε ο οδηγός) δεν μας αντιπροσωπεύουν», τόνισε και πρόσθεσε ότι «είναι πολύ άσχημο από κάποιο μεμονωμένο περιστατικό να στιγματίζεται ολόκληρη επιχείρηση».


Συνεχίζοντας ο κ. Τσουπάκης ανέφερε ότι «το συγκεκριμένο περιστατικό θα πάρει τον δρόμο του» καθώς έχει γίνει ήδη έρευνα και έχει εντοπιστεί ο οδηγός του λεωφορείου.

«Παράλληλα, θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους επιβάτες του συγκεκριμένου λεωφορείου αλλά και από όλο τον κόσμο και την τοπική κοινωνία του νησιού για τη συμπεριφορά αυτή, καθώς όλοι ξέρουμε ότι οι μεταφορές είναι ένα από τα πρόσωπα που δείχνει η τοπική κοινωνία προς τα έξω. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ άσχημα γιατί έχουμε κάνει μια μεγάλη προσπάθεια, σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία και τους φορείς, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των τουριστών και ήρθε μια τέτοια περίπτωση να αμαυρώσει όλους εμάς. Να είστε σίγουροι όμως ότι η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της», τόνισε ο κ. Τσουπάκης και συμπλήρωσε ότι στο πλαίσιο των προσπαθειών το ΚΤΕΛ διοργάνωσε ειδικά σεμινάρια για το προσωπικό και τους οδηγούς προκειμένου να παρέχονται υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και να τηρούνται οι κανόνες σωστής συμπεριφοράς με απώτερο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

«Από εκεί και πέρα καταλαβαίνετε ότι η εταιρεία είναι μεγάλη και κάποια περιστατικά την ώρα που συμβαίνουν δεν μπορούμε να επιληφθούμε επί τόπου, αλλά μετά παίρνουν τον δρόμο τους», είπε καταλήγοντας ο προϊστάμενος Κίνησης του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης.
goodnet.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ