2013-07-09 22:13:05
Φωτογραφία για Αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μέσω του ΕΣΠΑ
Τις δυνατότητές του για τον έλεγχο της εισφοροδιαφυγής βελτιώνει το ΙΚΑ - ΕΤΑΜ, με την ένταξη... στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση του ΕΣΠΑ 2007-2013» έξι έργων.

Τα ενταγμένα έργα είναι τα παρακάτω:

1. Διασφάλιση της ασφάλειας των πληροφοριών, του λογισμικού και των υποδομών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για την εξασφάλιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες και επιχειρήσεις

2. Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Πληροφοριακό Σύστημα Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ)

3. Έκδοση σύνταξης σε μία ημέρα

4. Καταπολέμηση της Εισφοροδιαφυγής και Εισφοροαποφυγής στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

5. Αξιοποίηση Ακίνητης Περιουσίας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και Ανάπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας

6. Οργανωτική Αναδιοργάνωση και Λειτουργικός Ανασχεδιασμός του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και Ανάπτυξη Συστήματος Διοικητικής Πληροφόρησης

Η ολοκλήρωση των έργων αυτών πρόκειται να βελτιώσει σημαντικά τις λειτουργικές δυνατότητες του Ιδρύματος. Ειδικότερα, με την ψηφιοποίηση της ασφαλιστικής ιστορίας για τα προγενέστερα του 2002 έτη, αναμένεται να δοθεί οριστική λύση στην καθυστέρηση απόδοσης των συντάξεων.


Επισημαίνεται, ότι ήδη η εφαρμογή ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προς ασφαλισμένους και επιχειρήσεις έχει διευκολύνει σημαντικά μια σειρά από λειτουργίες, που πλέον εξυπηρετούνται άμεσα και χωρίς επίσκεψη στα υποκαταστήματα του Ιδρύματος.

Κατά τη χρονική διάρκεια των 6 πρώτων μηνών του 2013 ολοκληρώθηκαν οι παρακάτω λειτουργίες μέσω των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών:

941.335 περιπτώσεις υποβολής ΑΠΔ,

257.120 περιπτώσεις άντλησης Ασφαλιστικής Ενημερότητας από Εργοδότες και Πιστοποιημένους Φορείς,

716.579 περιπτώσεις έκδοσης Βεβαίωσης Σύνταξης για φορολογική χρήση

297.646 περιπτώσεις άντλησης στοιχείων από τους Ατομικούς Λογαριασμούς Ασφάλισης

525.467 περιπτώσεις άντλησης στοιχείων από τους Ατομικούς Λογαριασμούς Ασφάλισης ΟΑΕΔ, ΟΕΚ, ΟΕΕ

1.778.865 περιπτώσεις παροχής στοιχείων εργοδοτών στο Σ.ΕΠ.Ε

Η διεκπεραίωση αυτών των λειτουργιών μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς ασφαλισμένους, επιχειρήσεις, λογιστικά γραφεία και Δημόσιους Φορείς έχει ως αποτέλεσμα την αποφυγή αυτοπρόσωπης παρουσίας εκατοντάδων χιλιάδων συναλλασσομένων στις υπηρεσίες του Ιδρύματος και τη μείωση του διοικητικού βάρους.

metrogreece.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ