2013-05-22 15:30:10
Φωτογραφία για Η Bridgestone διατηρεί την θέση της ως η σημαντικότερη μάρκα ελαστικών παγκοσμίως με βάση τα οικονομικά μεγέθη
Ο Ιαπωνικός γίγαντας ελαστικών Bridgestone αποτελεί παγκοσμίως την σημαντικότερη μάρκα ελαστικών, σύμφωνα με νέα έρευνα, που αποτιμά τις μάρκες και διεξήχθη από την Brand Finance, τους ειδικούς του marketing. Τα αποτελέσματα από το πρόσφατο BrandFinance® Global 500 δείχνουν ότι παρά την ανάπτυξη της Michelin (τώρα εκτιμάται στα 4.36 δις US$) η Bridgestone διατηρεί την θέση της ως η σημαντικότερη μάρκα ελαστικών παγκοσμίως. Προηγείται του γάλλου ανταγωνιστή της κατά περισσότερα από 100 εκ. US$, με μία αξία μάρκας, που αγγίζει τα 4.45 δις US$.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Finance, David Haigh δήλωσε,

“Η αγορά ελαστικών αναμένεται να έχει μία ετήσια αύξηση κατά 5%, έως το 2015 και ο ανταγωνισμός γι’ αυτό το αυξανόμενο ποσοστό εντατικοποιείται. Σε έναν από τους πλέον επώνυμους τομείς της βιομηχανίας, οι κατασκευαστές ξοδεύουν εκατομμύρια δολαρίων σε χορηγίες, διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες, προκειμένου να κερδίσουν μερίδιο αγοράς, ειδικά στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού, η οποία αντιπροσωπεύει το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς ελαστικών.”


Λαμβάνοντας υπ’ ‘όψιν την Ασιατική ανάπτυξη, η Bridgestone έστρεψε την προσοχή της στην Ινδία, όπου μόλις άνοιξε ένα νέο εργοστάσιο στο Pune της Ινδίας, με τη δυνατότητα παραγωγής 10.000 επιβατικών ελαστικών ημερησίως, έως το τέλος του χρόνου.

Η ανάπτυξη δεν είναι όμως το μόνο μέλημα, η εξέλιξη της μάρκας και η προστασία της είναι επίσης σημαντικές. Η κινεζική εταιρία ελαστικών Guangzhou Bolex κατασκευάζει και πουλάει ελαστικά μάρκας ‘Gemstone’, χρησιμοποιώντας την ίδια γραμματοσειρά και τα ίδια χρώματα με την μάρκα Bridgestone. Η επιτυχημένη, πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, αγωγή της Bridgestone κατά παραβίασης εμπορικού σήματος σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές, αποδεικνύει τη δέσμευση της εταιρίας για την προστασία των δικαιωμάτων της πνευματικής της ιδιοκτησίας και για τη διατήρηση της αξίας της μάρκας της σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ένας εκπρόσωπος της Bridgestone δήλωσε, “Ως παγκόσμια μάρκα, η Bridgestone ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της με τρεις σημαντικές δεσμεύσεις: να κατασκευάζει ποιοτικά προϊόντα παγκόσμιας κλάσης, μόνο από ανανεώσιμα ή ανακυκλώσιμα υλικά, να μειώσει ως εταιρία τις εκπομπές CO2 και να λειτουργεί με τρόπο που να εξασφαλίζει ισορροπία με το περιβάλλον.”
autocarnet.blogspot.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ