2013-05-15 20:16:50
Φωτογραφία για Πανάκριβοι οι V6 turbo της Renault, αντιδρούν οι ομάδες...
Μια άκρως ενδιαφέρουσα είδηση από το χώρο της Formula 1 κάνει το γύρο του κόσμου τις τελευταίες ώρες. Σύμφωνα με αυτή οι περισσότερες ομάδες που συνεργάζονται με την Renault στη είναι δυσαρεστημένες από την τιμολογιακή πολιτική της γαλλικής εταιρείας ενόψει του 2014 και εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να αλλάξουν προμηθευτή κινητήρα.

Αυτό αναφέρει σε ρεπορτάζ το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport, το οποίο μάλιστα προχωρά και σε άλλες αποκαλύψεις όπως για παράδειγμα ότι η Williams είναι αποφασισμένη να αφήσει την Renault για λογαριασμό της Mercedes, αν δεν αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική των Γάλλων.

Δυσαρεστημένες εμφανίζονται επίσης τόσο η Lotus όσο και η Caterham που προτίθενται να ακολουθήσουν και αυτές τα χνάρια της Williams όσον αφορά στη λύση της συνεργασίας τους με το γαλλικό εργοστάσιο.

Σύμφωνα, μάλιστα με το AMuS, την Πέμπτη 16/5 ο ισχυρός άνδρας του σπορ, Bernie Ecclestone θα έχει συνάντηση με τον πρόεδρο της Renault Carlos Ghosn για να συζητήσουν το θέμα του κόστους Πανάκριβοι οι γαλλικοί V6 turbo


Από το 2014 η F1 γυρίζει σελίδα και μπαίνει σε νέα εποχή όπου οι κινητήρες θα είναι V6, 1,6 λίτρων με turbo και πολύ πιο ισχυρό σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο θα ονομάζεται ERS και όχι KERS.

Οι κατασκευαστές/προμηθευτές κινητήρων στην F1 είναι αυτή τη στιγμή τέσσερις: η Ferrari, η Mercedes, η Renault και η Cosworth, με την τελευταία όμως να δίνει μοτέρ μόνο σε μία ομάδα (Marussia) και να μην έχει πελάτες για το 2014. Μένουν λοιπόν 3 προμηθευτές που από το 2015 θα γίνουν και πάλι 4 με την πολύ αναμενόμενη επιστροφή της Honda που θα ανακοινωθεί εντός των ημερών.

Renault, Mercedes και Ferrari δουλεύουν εδώ και καιρό πάνω στους κινητήρες νέων προδιαγραφών έχοντας ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές σε δυναμόμετρο και την εξέλιξή τους. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, οι απαιτήσεις της Renault για τα νέα μοτέρ είναι πολύ υψηλές καθώς ανάλογα με τον εξοπλισμό που θα ζητήσει ο πελάτης διαμορφώνονται από 20 έως και 23 εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή οι τιμές της Mercedes ξεκινούν από τα 17 εκατομμύρια ευρώ (στην τιμή περιλαμβάνονται κινητήρες, μπαταρίες, γεννήτριες, ηλεκτρονικά καλούδια, υπερσυμπιεστές και μετάδοση), ενώ η Ferrari είναι ακόμα πιο φθηνή, έχοντας θέσει τιμή εκκίνησης τα 15 εκατομμύρια ευρώ.

Άγνωστη είναι προς το παρόν η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Honda, αλλά στην περίπτωση της ιαπωνικής φίρμας, το θέμα είναι άλλο και έχει να κάνει με το γεγονός ότι η εταιρεία θα μπει στο σπορ από το 2015 και όχι από του χρόνου, γεγονός που σημαίνει ότι θα μείνει πίσω σε σχέση με τους υπόλοιπους που θα έχουν ήδη στην πλάτη τους ένα ολόκληρο Πρωτάθλημα...

By: Δημήτρης Παγίδης
f1-madness
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Καθοριστικός ο ρόλος του Ιράν
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Καθοριστικός ο ρόλος του Ιράν
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ