2013-05-15 11:34:07
Φωτογραφία για το λιμάνι κάνουν μπίζνες, αλλά δεν μπορούν να πληρώσουν...υπερωρίες!
Οι επιβάτες από τα κρουαζιερόπλοια έχουν...διπλασιαστεί το πρώτο 5μηνο του 2013, μεγάλα πλοία (επιτέλους) δένουν όπως το χθεσινό ρωσικό που μετέφερε 3000 τόννους λιπάσματα, αλλά την ίδια στιγμή η γραφειοκρατία είναι...θηλιά για το λιμάνι του Ηρακλείου καθώς δεν μπορούν να γίνουν ούτε οι στοιχειώδεις υπερωρίες!

Το λιμάνι του Ηρακλείου οδεύει προς ιδιωτικοποίηση, αλλά έτσι κι αλλιώς-χρόνια τώρα- δεν λειτουργεί ως δημόσιος φορέας που...κλείνει στις 3 το μεσημέρι και από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα δεν βλέπεις άνθρωπο. Η 24ωρη λειτουργία του λιμανιού είναι στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα , αλλά ο τελευταίος που το καταλαβαίνει είναι το ίδιο το...κράτος! Ο ΟΛΗ εδώ και καιρό προσπαθεί να βρει το...κόλπο , να ισορροπήσει μεταξύ της δουλειάς που συνεχώς αυξάνεται και του δημοσιου λογιστικού που βάζει φραγμούς και...απαγορεύσεις στην πληρωμή των υπαλλήλων του που κάνουν πραγματικές υπερωρίες.


«Έχουμε ένα θέμα είναι αλήθεια με το σύστημα που πρέπει κι εμείς να ακολουθήσουμε. Αλλά πιστέψτε με κανένα λιμάνι σαν του Ηρακλείου δεν μπορεί να δουλέψει έτσι. Εμείς τώρα μετά από καιρό έχουμε ένα καράβι που ξεφορτώνει 3000 τόννους λιπάσματα. Η αγορά ξανανοίγει. Τι να τους πούμε ότι δεν θα Κάνουμε 3 μέρες να ξεφορτώσουμε αλλά...13 γιατί στις 3 το μεσημέρι πρέπει να κλείνουμε;» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος κ.Γιάννης Μπρας που προσπαθεί να βρει λύση.

«Μόνο το πρώτο 5μηνο του 2013 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2012 έχουμε αύξηση στην κρουαζιέρα 100%. Πάνω από 35000 επιβάτες έναντι των 18000 που είχαμε πέρυσι. Τι να κάνουμε; Να μην βγουν οι υπάλληλοι όταν ένα πλοίο έρθει αργά ή Σαββατοκύριακο; Να μην τους πληρώσουμε; Το λιμάνι είναι 24ωρης λειτουργίας δεν έχει να Κάνει με άλλη δήμοσια υπηρεσία’ τονίζει.

Ο σχετικός νόμος για το Δημόσιο απαγορεύει να ξεπερνούν οι υπερωρίες το 10% των αποδοχών του υπαλλήλου, αλλά ο νομοθέτης και η τρόικα προφανώς είχαν στο μυαλό τους το κλασικό Δημόσιο και τη δουλειά γραφείου. Όχι τους υπαλλήλους του λιμανιού, που πρέπει να είναι νύχτα μερα εκεί, Κυριακές και αργία που έρχονται τα πλοία. Ο κ.Μπρας και η διοίκηση με τους 31 εναπομείναντες υπαλλήλους προσπαθούν να δουλέψουν το λιμάνι

«Αισιοδοξώ ότι θα τη βρούμε τη λύση γιατί και το υπουργείο ξέρει τα πραγματικά προβλήματα και τις συνθήκες που δουλεύουν οι υπάλληλοι στο λιμάνι. Δεν υπάρχει ωράριο που κλείνουν το γραφείο και φεύγουν όταν έρχονται καράβια, όταν το λιμάνι είναι 24 ωρες ανοιχτό’ αναφέρει ο κ.Μπρας και υπενθυμίζει ακόμη ότι οι συγκεκριμένες υπερωρίες δεν...ζημιώνουν το Δημόσιο.

«Γι αυτό λέω ότι δεν είναι η κλασική δήμοσια υπηρεσία που το κράτος πρέπει να βρει τα λεφτά και να πληρώσει τις υπερωρίες. Εμείς τις εισπράττουμε. Για να ξεφορτώσει το καράβι τα λιπάσματα όλες αυτές οι ώρες χρεώνονται και δεν μπαίνει το δημόσιο μεσα. Αλλά πρέπει για να είμαστε δικαιοι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που εργάζονται νυχθημερόν να αποζημιωθούν και αυτό θα γίνει, θα βρεθεί τρόπος.»καταλήγει ο κ.Μπρας που επισημαίνει ότι το επόμενο διάστημα και το τέλος του 2013 θα βρει τον ΟΛΗ με εντυπωσιακά νούμερα ενόψει και της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
cretalive.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ