2012-04-26 16:51:21
Φωτογραφία για Αναγνώστης καταγγέλλει το service της Νοkia μέσω Mediamarkt
Κινητό ΝΟΚΙΑ C3 βγήκε στο φυλλάδιο προσφοράς του MEDIAMARKT τον Μάρτιο του 2012. Μετά από δέκα ημέρες λειτουργίας άρχισε να μένει το backlight μόνιμα ΟΝ και η μπαταρία να τελειώνει σε μια ημέρα. Επιστράφηκε στο κατάστημα αγοράς Μαρούσι, και ενώ δεν υπήρξε ενημέρωσή μου επί 25 ημέρες, όταν τηλεφώνησα μου είπαν ότι το service της NOKIA το έχει εκτός εγγύησης (έχει νερά η μπαταρία) και το κόστος επισκευής θα βαρύνει εμένα περισσότερο από αυτό της αγοράς.

Σε δήλωση μου στην εταιρεία ότι στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ το συγκεκριμένο πρόβλημα αναφέρεται συχνά και δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ (κατηγορηματικά) να βράχηκε, δεν πήρα απάντηση. Στην ερώτησή μου αν είχαν και άλλες επιστροφές με βλάβη, ο υπάλληλος μου είπε ότι είναι άλλα τρία. Κλείνοντας είναι κρίμα από δυο σοβαρές εταιρείες να μην αναλαμβάνουν την ευθύνη προώθησης των προϊόντων τους.

Αναγνώστης
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Πόρτα από εφορία στην ΠΑΕ ΑΕΚ!
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Πόρτα από εφορία στην ΠΑΕ ΑΕΚ!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ