2012-04-23 18:42:46
Φωτογραφία για GP Μπαχρέιν - RACE Report: Καταστροφή για την McLaren
Χειρότερα δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί το Grand Prix του Μπαχρέιν για τη McLaren. 

Ενώ όλα έδειχναν ότι θα μπορούσε η βρετανική ομάδα να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη, τελικά πήρε μόνο μια 8η θέση και μία εγκατάλειψη.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τελικά έχασε πλέον και την πρώτη θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος από τη Red Bull. Για ακόμα μια φορά οι μηχανικοί του Hamilton κατάφεραν να του καταστρέψουν τον αγώνα, όταν και στα δύο πρώτα του pit-stop έχασαν πάρα πολύ ώρα προσπαθώντας να «κουμπώσουν» τον πίσω αριστερό τροχό και έτσι ο Lewis το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην 8η θέση. Ο Button από την πλευρά του παρότι προσπάθησε στους τελευταίους γύρους να διεκδικήσει την 5η θέση, ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα στην εξάτμιση τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει στον τελευταίο γύρο. Πήρε τελικά κατάταξη στην 18η θέση. Πολύ άσχημος αγώνας λοιπόν που μάλλον θα προσπαθήσουν να τον ξεχάσουν γρήγορα στην βρετανική ομάδα. 


Lewis Hamilton (8ος): «Υπάρχουν καλές και κακές ημέρες στους αγώνες. Υποθέτω ότι απλά σήμερα ήταν μια από τις κακές. Φυσιολογικά θα έπρεπε να παλεύουμε για την πρώτη τετράδα σήμερα, αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Η καθυστέρηση στο pit stop έπαιξε μεγάλο ρόλο, φυσικά. Για τον οδηγό, αυτό είναι πάντα απογοητευτικό, διότι απλά περιμένεις και δεν μπορείς να βοηθήσεις σε κάτι. Χάσαμε λίγο την κεκτημένη μας ταχύτητα σήμερα, αλλά υπάρχει το θετικό ότι πήραμε 4 βαθμούς και κάθε βαθμός είναι πολύτιμος σε αυτήν τη σεζόν. Τώρα πάμε στην Ευρώπη και είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να κάνουμε 2 πράγματα. Να δουλέψουμε στο ρυθμό του μονοθεσίου και να βελτιωθούμε στα pit stop.»

Jenson Button (18ος): «Δεν είχαμε καλή ισορροπία σήμερα. Δυσκολεύτηκα όλο το απόγευμα με υπερστροφή. Μειώναμε την κλίση της εμπρός πτέρυγας σχεδόν σε όλο τον αγώνα στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά, το τελευταίο μου stint ήταν μεγάλο, αν δεν είχα πρόβλημα, θα είχα σίγουρα ενδιαφέροντες τελευταίους γύρους. Κάποιοι οδηγοί πίεσαν περισσότερο στο ξεκίνημα, αλλά φύλαξα τα ελαστικά μου. Στους τελευταίους 5 γύρους, άρχισα να πιέζω και έφτασα τον Paul και τον Nico. Αλλά στα φρένα της τελευταίας στροφής, το εμπρός αριστερό μέρος σηκώθηκε και κατάλαβα ότι είχα κλατάρισμα. Αμέσως λοιπόν ειδοποίησα την ομάδα και μπήκα στα pit. Στους τελευταίους γύρους, το μονοθέσιο έκανε θόρυβο. Νομίζω ότι ήταν πρόβλημα της εξάτμισης, έπειτα είχα το κλατάρισμα και μετά διαφορετικό. Έπρεπε λοιπόν να εγκαταλείψω. Ήταν δύσκολο τριήμερο για όλη την ομάδα.»

Martin Whitmarsh: «Ξεκάθαρα, η απόδοσή μας ήταν απογοητευτική το απόγευμα. Παρόλα αυτά, ο Lewis και ο Jenson οδήγησαν πολύ καλά στις δύσκολες συνθήκες. Ο Lewis έκανε μερικές πολύ καλές προσπεράσεις για να πιέσεις, αλλά στο τέλος απογοητεύτηκε από τα δύο pit stop, τα οποία προέκυψαν από τους τροχούς στον πίσω αριστερό τροχό του μονοθεσίου του. Τα pit stop του Jenson δεν είχαν πρόβλημα, θα πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε το πρόβλημα στον πίσω τροχό του μονοθεσίου του Lewis. Ο Jenson επίσης ήταν απογοητευμένος και ολοκληρώθηκε η κατάσταση με το κλατάρισμα και το πρόβλημα στο διαφορικό και την εξάτμιση. Αυτός ο συνδυασμός τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Θα εξετάσουμε από τι προήλθαν τα προβλήματα. Είμαστε στ 2η θέση της βαθμολογίας, μόλις 9 βαθμούς πίσω από τον πρώτο. Οι οδηγοί μας είναι 2ος και 4ος στο πρωτάθλημα. Ο Lewis είναι δεύτερος με 4 βαθμούς διαφορά από τον πρώτο. Από εδώ ταξιδεύουμε στη Βαρκελώνη, σε μια πίστα που αποδώσαμε καλά στις δοκιμές. Το έχω πει ξανά: το 2012 είναι απρόβλεπτο. Μερικούς αγώνες τους κερδίζεις, μερικούς τους χάνεις. Έτσι είναι οι αγώνες. Αλλά πάνω από όλα, τα motorsports είναι ομαδικό άθλημα – και γνωρίζω καλύτερα από όλους πόσο καλοί είναι οι άνθρωποι της Vodafone McLaren Mercedes. Γι΄ αυτό είμαι πεπεισμένος ότι θα δουλέψουμε σκληρά για να είμαστε στην κορυφή ξανά στην πίστα της Βαρκελώνης.»
f1-madness
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ