2013-09-11 12:04:59
Φωτογραφία για Για απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο κατάστημα Wind Βέροιας, κάνει λόγο αναγνώστης
Προτού μερικές ημέρες επισκέφθηκα το κατάστημα Wind στη Βέροια Ημαθίας. Όταν μπήκα στο κατάστημα η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα ήταν ένα πάρα πολύ βρόμικο κατάστημα, χωρίς καμία τάξη με κόλλες Α4 πεταμένες απο εδώ και από εκεί, συσκευές πάνω στους πάγκους χωρίς καμία προστασία και μύριζε πάρα πού έντονα τσιγάρο όλο το κατάστημα.

Αφού λοιπόν προσπέρασα αυτή την κατάσταση περίμενα 15 λεπτά ωστέ να μου δώσει κάποιος σημασία. Να σημειώσω οτι στο κατάστημα υπήρχε μόνο ένας νεαρός και μια νεαρή κοπέλα. Επειτα λοιπόν απο 15 λεπτά ο νεαρός με ρώτησε απο μακριά τι θέλω και έδειχνε να "φοβάται" για το τι θα ζητήσω καθώς έδειχνε να είναι καινούργιος στη δουλειά. Παρ' ολα αυτα δεν τον δικαιολογώ, ειναι ευθύνη ειτε του ιδιοκήτη είτε της εταιρείας να εκπαιδεύει το προσωπικό πριν εξυπηρετήσουν τους πελάτες - συνδρομητές. Έπειτα και μόλις

ανέφερα οτι έχω οικογενειακό πακέτο ένας άλλος κύριος ψηλός και αρκετά μελαχρινός ο οποίος ήταν στο πίσω μέρος του καταστήματος ίσως σαν χώρο αποθήκης απο όπου και ερχόταν η μυρωδιά του τσιγάρου ήρθε γρήγορα και αγοώντας τη σειρά που


υπήρχε πριν απο μένα που περίμεναν να εξυπηρετηθούν με καθοδήγησε σε μια μεριά του καταστήματος όπου ήμασταν οι δυο μας προφασιζόμενος οτι θελει να μου μιλήσει για τα οικογενειακά πακέτα της Wind. Ο νεαρός που αρχικά με ρώτησε τι θέλω έδειχνε

απογοητευμένος με τη σκέψη οτι του πήρε τον πελάτη ο δεύτερος κύριος που ήρθε πολύ

βιαστικά να μου μιλήσει για τα πακέτα.

Όταν λοιπόν του εξήγησα οτι θέλω να δω δύο συσκευές, διότι έχω ανανεώσει τα οικογενειακά μου  συμβολαια τα οποία είναι ήδη στη Wind εκμεταλευόμενος τις εκπτώσεις για να πάρω οτι συσκευή smartphone θέλω, ξαφνικά άρχισε να μου μιλάει εριστικά και στον ενικό χωρίς να του έχω δώσει τέτοιο δικαίωμα και ενώ μεχρι τώρα μου μιλούσε στον πλυθηντικό. Έπειτα με παρέπεμψε στη νεαρή κοπέλα όπου έπρεπε να περιμένω και πάλι να έρθει η σειρά μου. Εφόσον ήρθε η σειρά μου η κοπέλα επίσης μου μιλούσε στον ενικό και δεν ήθελε να μου κάνει παρουσίαση των συσκευών που εγώ ήθελα αλλα επέμενε για τις ετοιμοπαράδοτες συσκευές που εγώ δεν ήθελα διότι αν ζητούσα κάτι άλλο θα έπρεπε να περιμένω 3 εβδομάδες διότι είπε δεν βάζουν παραγγελείες τέλος του μήνα όταν ο μήνας μόλις είχε περάσει τα μισά του. Όταν ζήτησα να μιλήσω και πάλι με τον μελαχρινό κύριο μου είπε οτι είναι πάρα πολύ απασχολημένος όταν μερικά δευτερόλεπτα μετά βγήκε έξω απο το κατάστημα για να καπνίσει και μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο με γέλια και καυστικά σχόλια για κάποιον πελάτη ενώ τον ακούγανε όλοι οι πελάτες που ήταν ηδη μέσα στο κατάστημα. Η ειρωνία ειναι οτι μιλούσε με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος, διότι τον ρωτούσε αποκαλώντας τον αφεντικό, σε πόση ώρα θα έρθει γιατί θέλει να πάει για ψώνια (ρούχα όπως είπε) και δεν ήθελε να αφήσει τους καινούργιους χωρίς υπεύθυνο. Τέλος και λίγο πρίν αποχωρήσω ήρθε στο κατάστημα ο ιδιοκτήτης (ένας γεμάτος κύριος ψηλός με γυαλιά και μοτοσυκλέτα) ο οποίος ενώ το μαγαζί είχε κόσμο λόγο της φοβερά κακής και χρονοβόρας εξυπηρέτησης απο τους πωλητές πήγε σε γειτονικό καφέ να πάρει καφέ διότι είπε στον μελαχρινο κύριο οτι μόλις ξύπνησε ενώ η ώρα ήταν 11:23 το πρωί και πως δεν λειτουργεί χωρίς καφέ.

Θα ξεκινήσω λέγοντας οτι δεν είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το συγκεκριμένο κατάστημα και είναι υπερβολικά βρώμικο τον τελευταίο καιρό, όπως και η αδιαφορία των υπαλλήλων είναι φοβερά έντονη εκτός και αν ζητήσεις να ενημερωθείς για κάποιο νέο πακέτο με νέο συμβόλαιο στο κατάστημα. Η συνεχής έντονη μυρωδιά τσιγάρου στο κατάστημα είναι επίσης πολύ ενοχλητικό. Ο τρόπος με τον οποίο μιλούσε ο μελαχρινός κύριος σε μένα και τους πελάτες, δηλαδη εριστικά και στον ενικό, είναι απαράδεκτο και δεν δικαιολογείτε. Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν έρχεσαι τρέχοντας να μπείς στη μέση όταν ήδη κάποιος ρωτήσει τον πελάτη τι θέλει ώστε να τον εξυπηρετήσει καθώς κατάλαβα, όπως και όλοι, οτι υπάρχει τεράστιος μη υγειής ανταγωνισμός και όχι κλίμα συνεργασίας και ίσως ο συγκεκριμένος μελαχρινός κύριος μόνο με τέτοιο τρόπο θέλει να δείχνει οτι κερδίζει πελάτες. Να σημειώσω και πάλι οτι μόλις είπα οικογενειακό πακέτο ήρθε τρέχοντας και μόλις ειπα είμαι υπάρχων συνδρομητής μου μιλούσε στον ενικό και εριστικά. Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω τέτοια κατάσταση στο συγκεκριμένο κατάστημα και απο τον συγκεκριμένο κύριο όπως φυσικά δεν είμαι και ο μόνος με την ίδια άποψη. Ειλικρινά η εταιρεία θα πρέπει να κάνει κάτι καθώς έτσι δυσφημίζει τις υπηρεσίες της και την ίδια την εταιρεία. Σε καμία περίπτωση δεν θα ξανα επισκεφθώ αυτό το κατάστημα και έχω ήδη ενημερώσει τον κύκλο μου για το συμβάν ώστε να τους αποτρέψω για την οποιαδήποτε επίσκεψη. Υπάρχει και το κατάστημα των Multirama με τις τόσο ευγενικές κοπέλες, δεν είναι μονοπώλιο. Ντροπή στον ιδιοκτήτη που έχει χάσει τον έλεγχο με την κακή εξυπηρέτηση των πωλητών του ή απλά δεν τον ενδιαφέρει τίποτα, αδιαφορώντας για το μέλλον του καταστήματος. Ντροπή και αίσχος στον ιδιοκτήτη να λέει μπροστά σε πελάτες την ώρα που ξύπνησε οταν το κατάστημα αντιμετωπίζει προβλήματα στην εξυπηρέτηση και όταν οι ιδιοκτήτες του ανταγωνισμού στη Βέροια βρίσκονται στα καταστήματά τους με το άνοιγμα.

Είναι απαράδεκτο να λέει και πάλι μπροστά στους πελάτες οτι θέλει καφέ αλλιώς δεν λειτουργεί. Ντροπή και αίσχος στην εταιρεία και ας μη ξεχνάμε οτι ο ανταγωνισμός είναι ακριβώς απέναντι και των δύο εταιρειών.Αυτά είχα να πώ και ξέρω οτι δεν είμαι ο μόνος που αντιμετώπιζει τέτοιες καταστάσεις απο το συγκεκριμένο κατάστημα και τον συγκεκριμένο μελαχρινό πωλητή ή υπεύθυνο με βάση τα λεγόμενα του.

Αναγνώστης
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ