2012-04-08 12:07:03
Φωτογραφία για Αναγνώστης καταγγέλλει τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη
Ο ΟΑΣΘ μέσα σε μισο χρόνο (από το Μάιο του 2010 μέχρι τον Ιανουάριο του 2011) αύξησε δύο φορές τις τιμές των εισιτηρίων του. Αν και βρισκόμαστε σε καιρούς βαθιάς φτώχειας, μπορούμε να δεχτούμε... ως ένα βαθμό τις αυξήσεις αναμένοντας τουλάχιστον το αυτονόητο. Τη βελτίωση των υπηρεσιών του οργανισμού. Αυτό όμως δεν συμβαίνει από ότι φαίνεται. Βελτίωση των υπηρεσιών σημαίνει καλύτερες συνθήκες μέσα στα λεωφορεία. Κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει όταν λεωφορεία όπως το 58 (Βενιζέλου - Πανόραμα) εξυπηρετούν τόσο κόσμο και έχουν δρομολόγια κάθε 15 λεπτά τις ώρες αιχμής, και ταυτόχρονα τα λεωφορεία αυτά δεν είναι διπλά. Το αποτέλεσμα είναι το γνωστό. Μετά βίας μπορεί κάποιος να περπατήσει στο λεωφορείο με αποτέλεσμα κατα την διαδρομή από το σπίτι του στο προορισμό του να είναι συνεχώς υπό πίεση! Το ίδιο συμβαίνει και με τα αστικά 10,11,14 και σε πολύ μεγάλο βαθμό με το αστικό 8 τα δρομολόγια του οποίου είναι ανά 20 λεπτά
. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι δεν φέρει ευθύνη μόνο ο ΟΑΣΘ. Πρέπει ο Δήμος Θεσσαλονίκης να τηρήσει τις υποσχέσεις του και να προχωρήσει στην δημιουργία λεωφορειοδρόμων στις οδούς Παπαναστασίου, Στρατού κλπ. Διαφορετικά η κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργείται δεν επιτρέπει και στον οργανισμό να κινεί περισσότερα οχήματα. Πρέπει επιτέλους η Θεσσαλονίκη να ανασάνει. Τέλος όσον αφορά την τιμή των εισιτηρίων να πω ότι είναι στα λογικά επίπεδα. Το μόνο που πρέπει να αλλάξει είναι η ποιότητα των υπηρεσιών. Συγκριτικά με άλλες πόλεις. Εισιτήριο μιας διαδρομής σε Βρυξέλλες 2€, Μιλάνο 1,5€, Λονδίνο 4,5€, Ρώμη 1,5€, Μπρίζ 2€. Τέλος, κατά την γνώμη η ποιότητα των υπηρεσιών δεν είναι λόγος για να μην ακυρώνουμε τα εισιτήρια μας. Ένας κουρασμένος καθημερινός επιβάτης των λεωφορείων του ΟΑΣΘ.

Αναγνώστης Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ