2013-07-11 15:27:04
Φωτογραφία για Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Τη συνεργασία του με την τράπεζα Πειραιώς ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός, με τον γενικό διευθυντή της ΚΑΕ, Χρήστο Σταυρόπουλο, να εκφράζει τη χαρά του για το γεγονός.

Δηλώσεις έκανε αρχικά ο Χρήστος Σταυρόπουλος: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την συνεργασίας μας με την τράπεζα Πειραιώς. Τους καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Πολλά οφέλη για τους φιλάθλους μας και ελπίζω να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε βάλει με μια καινοτόμο ιδέα".

Ο διευθυντής μάρκετιγνκ και εμπορικής ανάπτυξης, Νίκος Λεπενιώτης, είπε: "Ευχαριστημένοι για τη συνεργασία της Ομάδας του Πειραιά με την τράπεζα του Πειραιά. Ο συνδυασμός είναι ο πλέον κατάλληλος. Οι φίλοι της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού θα έχουν την δική τους κάρτα. Οι φίλοι της ομάδας θα μπορούν με αυτή την κάρτα να έρθουν πιο κοντά στην ομάδα, να έχουν οφέλη. Θα αποτελεί μοναδικό εργαλείο για τους φίλους της ομάδας
. Να συλλέγουν πόντους και θα μπορούν να τις εξαργυρώνουν μέσω του επίσημου καταστήματος, με εισιτήρια και μοναδικές εμπειρίες που θα ήταν δύσκολο να τις πλησιάσουν. Θα αποτελέσει μοναδικό εργαλείο, το ελπίζουμε, να γίνει το βασικό εργαλείο και όλοι οι φίλαθλοι να έρθουν πιο κοντά στην ομάδα. Και οι πιο πιστοί θα έχουν την μεγαλύτερη ανταμοιβή. Βασικός λόγος είναι ότι η ελληνική αγορά και ειδικά η αγορά των χορηγιών στον αθλητισμό έχει μειωθεί, δεν θα έλεγα έχει μηδενιστεί. Το δεύτερο έχει να κάνει με τη φιλοσοφία των ελληνικών ομάδων, στο εξωτερικό το σπόνσορσπιπ έχει πεθάνει, έχει περάσει στο πλαίσο του πάρτερνσπιπ, σε επίπεδο συνεργασίας. Έτσι η προσέγγιση των ομάδων, αποτρέπει τις τράπεζες. Μέσα από έρευνα που έχουμε κάνει, κάθε ευρώ ή κάθε συνεργάτης που ξοδεύει στην ομάδα, παίρνει πίσω 5 ή 6 ευρώ. Πενταπλάσια και εξαπλάσια τα λεφτά που δίνει. Πρώτα να αλλάξουμε εμείς τον τρόπο που προσεγγίζουμε, παρά οι τράπεζες ή οι εταιρείες να κάνουν τις επιλογές τους. Το θέμα της χρήσης της κάρτας, θα κάνουμε αναλυτική παρουσίαση και τι προνόμια και τι δώρα έχεις. Να είναι το βασικό εργαλείο για τους φίλους του Ολυμπιακού. Περισσότερα προνόμια από κάποιον που δεν την έχει. Η πρώτη χρονιά λειτουργίας του print at home, ήταν εξωπραγματική για την Ελλάδα. Φτάσαμε στο σημείο 3 στα 9 ή 3 στα 8 που διαθέσαμε ήταν ηλεκτρονικά. Μεγάλη επιτυχία για πρώτη χρονιά. Θέλουμε η συγκεκριμένη πιστωτική κάρτα να είναι η αποκλειστική κάρτα. Θεωρώ ότι, χωρίς να θέλω να ταξιδέχω στο μέλλον, δεν θα χρειάζεται εισιτήριο για να μπει στο γήπεδο. Ή το κινητό, δεν είναι μακριά που θα γίνει και αυτό στα γήπεδα. Για παράδειγμα κανείς φίλαθλος δεν έχει την ευκαιρία να δει μια ανοιχτή προπόνηση του Ολυμπιακού. Θα υπάρχει δυνατότητα να παρακολουθήσει μια ανοιχτή προπόνηση, να ταξιδέψουν με την ομάδα. Κανείς δεν έχει την ευκαιρία να ζήσει για λίγες ώρες με τους παίκτες, θα έχει τη δυνατότητα να τα κάνει όλα αυτά μέσω των πόντων που θα συγκεντρώνει. Ιδιαίτερες εμπειρίες, ανάλογες με εμπειρίες που λειτουργούν ανάλογες εμπειρίες. Με τους πόντους. Όπως στο αγγλικό πρωτάθλημα, ισπανικό και στο ΝΒΑ".

Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο διευθυντής επικοινωνίας του ομίλου, Γιάννης Ρόκκας: "Μεγάλη χαρά και τιμή να συνεργαζόμαστε με τον Πρωταθλητή Ευρώπης. Από το νέο δίκτυο το 1200 καταστημάτων στην Ελλάδα, το συγκεκριμένο προϊόν θα έχει πολλές εκπλήξεις και προνόμια. Μεγάλες επιτυχίες στον Ολυμπιακό εύχομαι και να δώσει ακόμη μεγαλύτερες χαρές στους Έλληνες φιλάθλους. Πιστεύω ότι μόνο έτσι μπορούν να κερδίσουν και οι δύο πλευρές. Περισσότερες ενέργειες και για τον κόσμο. Συμφωνώ με τον κ. Λεπενιώτη πως το έχει δει έτσι".

Με τη σειρά του, ο Βασίλης Παρλαβάτζας (Γενικός Διευθυντής Καρτών): "Δεν θα μπορούσα και εγώ να κρύψω τη χαρά μου. Θα ξεκινήσω λίγο ανάποδα, το δέσιμο με τους ανθρώπους της ομάδας και αναφέρομαι περισσότερο στον Νίκο, μιας και αυτός διαπραγματεύτηκε πάνω στο κομμάτι, όλο αυτό θα μας βοηθήσει να διαφοροποιείται και στην ελληνική, αλλά θα τολμήσω να πω και στην ευρωπαϊκή αγορά. Με αγάπη και προσοχή φτιάξαμε το προϊόν και ελπίζουμε το καλύτερο για τους φιλάθλους της ομάδας. Δύο άξονες θα κινηθούμε. Θα μπορεί να αγοράσει οτιδήποτε που έχει να κάνει με τον Ολυμπιακό, αλλά και τις εμπειρίες που θα μπορέσει να κερδίσει ο κάθε φίλαθλος. Οι εμπειρίες αυτές δεν αγοράζονται, δεν μπορεί να τις βρει κανείς στην αγορά. Να γράφονται στις καρδιές των ανθρώπων. Δεν θα αφήσουμε εκτός τους υπόλοιπους συνεργάτες του Ολυμπιακού. Δεν θα είναι ένα κλειστό κύκλωμα, θέλουμε να υπάρχει ιντεράξιον με τους φιλάθλους. Είμαστε σίγουροι για την επιτυχία, τόσο για την ομάδα, όσο και για το πρότζεκτ που μόλις ανακοινώνουμε. Ναι, θεωρούμε ότι υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο. Θα έλεγα ότι επενδύουμε, ειδικά σε τέτοιους δύσκολους καιρούς για τις τράπεζες, όλοι θα καταλάβουν τον λόγο τις επένδυσης και τα κέρδη αυτής. Προσπαθούμε να καλύψουμε όλα αυτά που δεν είχαμε καλύψει στο παρελθόν, όντας μπροστά σε μια νέα εποχή. Ό,τι έγινε ή δεν έγινε, δεν αλλάζει. Το γάλα χύθηκε. Τώρα πάμε για κάτι καινούργιο. Τώρα είναι οι εμπορικές κινήσεις και πράξεις που περιλαμβάνει τους πάντες.Εμείς το πρόγραμμα το γνωρίζουμε, στο τέλος του καλοκαιριού μια συνολική παρουσίαση του τι ακριβώς, ποια ακριβώς θα είναι τα χαρακτηριστικά αυτά".
olympiacos-blog
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ