2013-06-22 12:00:07
Φωτογραφία για Το Opel Astra GTC με αποδοτικό βενζινοκινητήρα 170 hp Turbo και ροπή μέχρι 280 Nm με λειτουργία overboost
Τέλειος συνδυασμός: Ισχυρός κινητήρας αναδεικνύει το σπορ χαρακτήρα του coupéΑπαράμιλλο επίπεδο: Ροπή μέχρι 280 Nm με λειτουργία overboostΙσχύς & οικονομία: 15% χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης & εκπομπών CO2Δελεαστική επιλογή: Νέος Turbo άμεσου ψεκασμού στη γκάμα βενζινοκινητήρων

Τώρα, και το Opel Astra GTC απογειώνεται με το νέο κινητήρα 1.6 SIDI Turbo (Spark Ignition Direct Injection). Η νέα γενιά του Turbo άμεσου ψεκασμού ολοκληρώνει τη γκάμα βενζινοκινητήρων του συμπαγούς coupé και αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.6 Turbo. Ο κινητήρας 125 kW/170 hp πρόσφατα έκανε την πρεμιέρα του στα Opel Cascada, 5θ Astra hatchback και Sports Tourer καθώς και στο ZafiraTourer και τώρα φέρνει το Astra GTC το μπροστά από τον άμεσο ανταγωνισμό. Με μέγιστη ροπή 260 Nm (280 Nm με λειτουργία overboost), τελική ταχύτητα 219 km/h, εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση μόλις 6,1 lit. / 100 km με NEDC (New European Driving Cycle) και εκπομπές CO2 143 g/km, το Astra GTC 1.6 SIDI Turbo αφήνει πίσω τους σκληρότερους αντιπάλους του.


«Μέχρι το 2016 θα λανσάρουμε τρεις νέες οικογένειες κινητήρων, 13 νέους κινητήρες και πολλά νέα κιβώτια. Η νέα γενιά 1.6 SIDI Turbo σηματοδοτεί το ξεκίνημα της μεγάλης επέλασης κινητήριων συνόλων μας. Κατά συνέπεια, αυτός ο κινητήρας πρέπει να διατίθεται και με το σπορ συμπαγές coupé μας» σχολιάζει ο Mike Ableson, Μέλος Δ.Σ. της Opel στον τομέα Engineering. «Με τις εξαιρετικές επιδόσεις του, ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού συμπληρώνει άριστα την προσωπικότητα του Opel Astra GTC – επιβλητική εμφάνιση που συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με ισχυρές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία».

Κορυφαίες τιμές: Υψηλότερη ροπή, καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 Turbo με άμεσο ψεκασμό προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο Astra GTC. Η πλούσια ροπή των 260 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.650 και 3.200 rpm και φτάνει στα 280 Nm με λειτουργία overboost, που στιγμιαία προσφέρει στο όχημα έξτρα ώθηση - χρήσιμη στις προσπεράσεις – μέχρι 22% παραπάνω από τον προηγούμενο κινητήρα. Με τη νέα μονάδα, το Astra GTC ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του στην κατηγορία κυβισμού 1.4-1.8, καθώς τα περισσότερα μοντέλα εδώ προσφέρουν μέγιστη ροπή 240 - 250 Nm. Ωστόσο, η άριστη καμπύλη ισχύος δεν είναι εμφανής μόνο στις χαμηλές στροφές. Με τελική ταχύτητα 219 km/h, το Astra GTC SIDI κάνει σαφή επίδειξη ισχύος στο περιβάλλον του άμεσου ανταγωνισμού. Επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,6” και από 80 στα 120 km/h σε 9,3” με πέμπτη σχέση στο κιβώτιο.

Ο νέος κινητήρας άμεσου ψεκασμού χαρακτηρίζεται από πολιτισμένη λειτουργία και ομαλή καμπύλη ισχύος με χαμηλή κατανάλωση. Το Astra GTC 1.6 SIDI Turbo καταναλώνει μόλις 6,1 lit / 100 km με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τεχνολογία Start/Stop (μικτός κύκλος), ενώ οι εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα 143 g/km. Με τέτοιες τιμές, ο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού νέας γενιάς υπερέχει έναντι των περισσοτέρων άμεσων ανταγωνιστών του. Συγκριτικά με τον προηγούμενο 1.6 Turbo, πετυχαίνει 15% μείωση της κατανάλωσης.

Μέσα σε λίγους μήνες, η Opel ανανέωσε πλήρως την ελίτ των κινητήρων της για το Astra GTC. Η ευρεία γκάμα ολοκληρώνεται με την κορυφαία έκδοση OPC 206 kW/280 hp, τον υψηλών επιδόσεων diesel 2.0 BiTurbo CDTI με μέγιστη ροπή 400 Nm και τον ισχυρό και αθόρυβο 1.6 SIDI Turbo.

Ευχάριστος ήχος: Turbo με πολιτισμένη λειτουργία αυξάνει την άνεση των επιβατών

Για να επιτύχουν άριστες επιδόσεις και πολιτισμένη λειτουργία με σκοπό τη βέλτιστη οδηγική άνεση, οι μηχανικοί εξέλιξης επικεντρώθηκαν στα χαμηλά επίπεδα θορύβων και κραδασμών. Ανάμεσα στα μέτρα που έλαβαν ήταν η απομόνωση του καλύμματος εκκεντροφόρων από την κυλινδροκεφαλή μέσω ειδικού συστήματος έδρασης και στεγανοποίησης. Παρά τον άμεσο ψεκασμό και την παλμική καύση, οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά τα επίπεδα θορύβων συγκριτικά με τον προηγούμενο κινητήρα. Χάρη στα μέτρα διαχείρισης ήχου ο οδηγός και οι επιβάτες του νέου Astra GTC 1.6 SIDI Turbo απολαμβάνουν αθόρυβη και ομαλή λειτουργία στο ρελαντί με ευχάριστη αίσθηση ήχου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, στροφές και φορτία.

Τα βελτιωμένα κιβώτια παίζουν σημαντικό ρόλο στη μικρότερη κατανάλωση και στα αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και επιδόσεων. Η επόμενη γενιά εξατάχυτων μηχανικών κιβωτίων του Astra GTC 1.6 SIDI Turbo ξεχωρίζει λόγω την άνετης διαδικασίας αλλαγών σχέσεων και της αισθητά μειωμένης τριβής. Το ανανεωμένο, χαμηλής τριβής αυτόματο κιβώτιο περιλαμβάνει λειτουργία Active Select για μηχανικές αλλαγές σχέσεων στοχεύοντας σε μία πιο σπορ οδηγική εμπειρία.
autocarnet.blogspot.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ