2013-06-14 14:34:45
Φωτογραφία για Η Ford Ευρώπης ξεκινά νέα καμπάνια με διαφημίσεις που θα προβάλλουν τις τεχνολογίες της μάρκας
Η Ford Ευρώπης θα λανσάρει τη νέα καμπάνια για τη μάρκα κατά τη διάρκεια του Τελικού του Champions League προβάλλοντας τις σημαντικές τεχνολογίες που διατίθενται με τη γκάμα μοντέλων FordΗ Ford θα παρουσιάσει μία σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων διάρκειας 15”, 20” και 30” σε όλη την Ευρώπη στο ημίχρονο του τελικού μεταξύ FC Bayern Munich και BV Borussia Dortmund αυτό το Σάββατο, στο Στάδιο Γουέμπλεϊ του ΛονδίνουΗ καμπάνια θα καλεί εκατομμύρια θεατές να επισκεφθούν μία νέα ιστοσελίδα στο website www.ford.com που περιλαμβάνει μία σειρά διασκεδαστικών βίντεο και πληροφορίες για τις τεχνολογίες FordΤρία νέα διαφημιστικά σποτ – σχετικά με τα Ford SYNC with Emergency Assistance, Ford 1.0-litre EcoBoost και Ford Rear View Camera – ανέβηκαν σήμερα στο www.ford.com

Η Ford Ευρώπης αξιοποιεί τον πολύ δημοφιλή φετινό Τελικό του Champions League που γίνεται το Σάββατο 25 Μαΐου για να λανσάρει τη νέα καμπάνια της με τις εντυπωσιακές και αξιοσημείωτες τεχνολογίες, οι οποίες διατίθενται στην οικογένεια οχημάτων Ford.


Η ψυχαγωγική καμπάνια ξεφεύγει από τις συμβατικές αυτοκινητιστικές διαφημίσεις που προβάλλουν μεμονωμένα μοντέλα και εκπτωτικές τιμές και υλοποιεί την υπόσχεση της Ford “Go Further” στο κατάμεστο από 90.000 θεατές στάδιο του Γουέμπλεϊ και σε ένα κοινό περίπου 150 εκατομμυρίων τηλεθεατών σε όλη την Ευρώπη.

Η Ford θα προβάλλει μία σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων διάρκειας 15”, 20” και 30” σε όλη την Ευρώπη στο ημίχρονο του τελικού μεταξύ FC Bayern Munich και BV Borussia Dortmund. Οι διαφημίσεις, καθώς και οι περιμετρικές πινακίδες στον αγώνα θα προτρέπουν τους θεατές να επισκεφθούν μία νέα ιστοσελίδα στο www.ford.com που περιλαμβάνει ψυχαγωγικά βίντεο και πληροφορίες για τις τεχνολογίες Ford.

Τρία νέα διαφημιστικά σποτ – με θέμα το σύστημα Ford SYNC με Emergency Assistance, την τεχνολογία Ford 1.0 EcoBoost και τη λειτουργία Ford Rear View Camera – ανέβηκαν σήμερα στο www.ford.com.

«Ο Τελικός του UEFA Champions League έχει μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό ακόμα και από το Super Bowl» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Είναι η ιδανική ευκαιρία για να παρουσιάσουμε το ‘Μπλε Οβάλ’ σε εκατομμύρια Ευρωπαίους πελάτες σαν μία μάρκα που προσφέρει θαυμάσια αυτοκίνητα με αξιόλογες τεχνολογίες για μία ζωή ευκολότερη, ασφαλέστερη και πιο απολαυστική».

Όσοι επισκεφθούν το www.ford.com μέσω υπολογιστή, smart phone ή ταμπλέτας θα βρουν μία νέα κεντρική σελίδα που παρουσιάζει τη γκάμα ευφυών, ασφαλών και πράσινων τεχνολογιών της Ford σε λίστα. Επιλέγοντας ένα στοιχείο, θα ανακαλύπτουν περισσότερα για τα οφέλη κάθε τεχνολογίας με ειδικά βίντεο. Εκεί θα βασιστούν τα τηλεοπτικά σποτ της Ford σε όλη την Ευρώπη που θα προβληθούν στο διάλειμμα για διαφημίσεις, στο ημίχρονο του τελικού του UEFA Champions League. Ταυτόχρονα, η Ford θα κυκλοφορήσει νέες διαφημιστικές αφίσες σε όλη την Ευρώπη.

«Δίδεται σημαντική έμφαση σε ψηφιακά και κοινωνικά μέσα με τη νέα καμπάνια – από την εμπειρία μέσω οθονών που θα έχουν καταναλωτές κατά τη διάρκεια του Τελικού μέχρι την ευρύτερη συνομιλία σε κοινωνικά μέσα όπου ζητάμε τις απόψεις του κοινού για επιθυμητές τεχνολογίες μελλοντικών αυτοκινήτων» δήλωσε ο Waard.
[FORD]
autocarnet.blogspot.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ