2013-05-20 22:45:52
Φωτογραφία για «Κορυφαίος Χορηγός» η Alfa Romeo - Το MiTo SBK Limited Edition 1.4 170 HP QV αυτοκίνητο ασφαλείας
Ως «Κορυφαίος Χορηγός» η Alfa Romeo προσφέρει το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστας της Monza, μιας από τις πιο διάσημες και παλαιότερες στον κόσμο. Μια διετής συνεργασία ξεκινά, ανάμεσα στο «ναό της ταχύτητας» και τη μάρκα αυτοκινήτων που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την ατμόσφαιρα της πίστας, με την ευκαιρία του τέταρτου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος "Eni FIM SBK Superbike 2013".

Αυτό άλλωστε αποδείχθηκε και με τη συνεργασία της μάρκας με το πρωτάθλημα "Eni FIM SBK Superbike". Η Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde, το αυτοκίνητο με το έμβλημα που διακρίνει μερικές από τις πιο «επιθετικές» δημιουργίες της Alfa Romeo, έπαιξε το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας για αρκετές σεζόν. Από φέτος αυτός ο ρόλος συνεχίζεται από τη MiTo SBK Limited Edition 1.4 170 HP QV, ένα απαύγασμα τεχνολογίας και ντιζάιν, που θα κατασκευαστεί μόνο σε 200 αντίτυπα.

Ο Louis Carl Vignon, επικεφαλής της Alfa Romeo για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) παρέδωσε επίσης τα κλειδιά της Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde που θα χρησιμοποιηθεί για διάφορες δραστηριότητες στην πίστα – αυτοκίνητο ασφαλείας, αυτοκίνητο συνοδείας, αυτοκίνητο των ιατρών κλπ
. – στον Carlo Edoardo Vall, πρόεδρο της SIAS SPA (Società Incremento Automobilismo e Sport), που δημιούργησε και λειτουργεί εξαρχής τη συνολική υποδομή.

Κατασκευασμένη το 1922 σε μόλις 110 μέρες, η πίστα της Monza βρίσκεται μέσα στο γοητευτικό πάρκο Monza. Με την εξαίρεση των χρόνων του πολέμου και τεσσάρων ακόμα περιπτώσεων που οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν αλλού, η πίστα της Monza ήταν πάντα το «σπίτι» του ιταλικού γκραν πρι. Είναι δε η τρίτη παλαιότερη πίστα στον κόσμο μετά από αυτές των Brooklands (1907) και Ινδιανάπολης (1909).

Μέσα στο πλαίσιο της συμφωνίας, η πίστα θα διαμορφώνεται έτσι ώστε να προβάλλει τη μάρκα της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων αγώνων, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να διοργανώνονται ειδικές εκδηλώσεις που θα παρέχουν στους καλεσμένους την «εμπειρία της μάρκας», σε αρμονία με τις αυθεντικές αξίες της Alfa Romeo: ιταλικό στιλ, επιδόσεις και κορυφαία τεχνολογία, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια.

Μερικές από τις σημαντικές στιγμές στην ιστορία των αγώνων της πίστας της Monza έχουν τη σφραγίδα της Alfa Romeo ξεκινώντας με τη νίκη της "P2" του Antonio Ascari το 1922, το νικηφόρο ντεμπούτο της 8C 2300 το 1931 με τους Tazio Nuvolari και Giuseppe Campari και την επικράτηση του Luigi Faglioli με την "P3" το 1933.

Με την εμφάνιση της Formula 1 o Giuseppe "Nino" Farina κέρδισε το ιταλικό γκραν πρι το 1950 πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιου 158 – της φημισμένης "Alfetta" – ενώ το 1963 η "Giulia TZ", που νίκησε στην κατηγορία της στο "Coppa Fisa", σηματοδότησε τη γέννηση της "Autodelta", του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo. Από το 1965 η βασίλισσα της κατηγορίας «Τουρισμού», η Giulia Sprint GTA, κέρδισε στη Monza πολλές από τις αμέτρητες νίκες της, οι οποίες συνεχίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '70 με την GT Am. Η Alfa Romeo εμφανίστηκε και στα "1000 χιλιόμετρα της Monza" το 1974 και το 1975. Η 33 TT 12 κέρδισε τον αγώνα για δύο συνεχόμενα χρόνια απέναντι σε σημαντικούς ανταγωνιστές, χαρίζοντας στην Autodelta το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η 75 Turbo Evoluzione νίκησε στους αγώνες του «Πρωταθλήματος Τουρισμού» στα τέλη της δεκαετίας του '80 και τις αρχές του '90. Αυτές οι νίκες επαναλήφθηκαν από τις "155 GTA SuperTurismo" και "155 Ts" και μετά, στις αρχές της δεκαετίας του 2000 με την "156 SuperTurismo".
autocarnet.blogspot.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ