2013-05-10 12:18:03
Φωτογραφία για Θα μπορεί ο ΕΛΤΑ να λειτουργεί εύρυθμα τον προσεχή Ιούνιο;
Η κρίση και οι συνέπειές της έχουν επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητά μας και τις πραγματικότητες που βιώνουμε ως Ταχυδρομείο και ως Εργαζόμενοι Είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο ότι οι περιστάσεις το απαιτούν και ο ΕΛΤΑ εκ των πραγμάτων θα υποχρεωθεί αργά ή γρήγορα να κάνει σοβαρές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του, κυρίως για οικονομοτεχνικούς λόγους, που αφορούν τόσο στην πορεία των οικονομικών δεδομένων της Επιχείρησης, όσο και στις σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό, που οφείλονται στις συνεχείς, χωρίς αντικατάσταση, αποχωρήσεις συνάδελφων, λόγω συνταξιοδότησης.

Συνηθίζουμε να λέμε ότι ο ΕΛΤΑ είναι Οργανισμός «εντάσεως εργασίας».

Ότι η λειτουργία του, η ποσότητα (επάρκεια) και η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει εξαρτώνται, κυρίως, από το λεγόμενο «ανθρώπινο παράγοντα».

Είναι μια σωστή άποψη αυτή …

Επίσης λέμε ότι, στην περίοδο των «ισχνών αγελάδων» που ζούμε, για να επιβιώσουμε, πρέπει πριν πάρουμε την οποιαδήποτε απόφαση, είτε ως Οργανισμός, είτε ως Συνδικάτο, πριν από κάθε ενέργεια να λαμβάνουμε υπόψη τους διαθέσιμους κατά περίπτωση, πόρους.

Είναι επίσης και αυτή μια σωστή άποψη …

Στη λογική λοιπόν της ένδειας και της έλλειψης πόρων και παρά το γεγονός ότι από πέρσι μέχρι και φέτος έχουν αποχωρήσει ή αποχωρούν άμεσα εκατοντάδες συνάδελφοι, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΛΤΑ, αποφάσισε να προσλάβει αριθμό εκτάκτων μειωμένο κατά τα 2/3 σε σχέση με το 2012, εκ των οποίων οι περισσότεροι θα είναι 4ωρης απασχόλησης.

Όλοι υποθέσαμε ότι επίκεινται οργανωτικές και διαδικαστικές αλλαγές στη λειτουργία και τις παραγωγικές διαδικασίες του Ταχυδρομείου, προκειμένου και οι πελάτες να εξυπηρετούνται και οι θερινές άδειες να δοθούν και οι συνάδελφοι να μην ταλαιπωρούνται.

Υποθέσαμε, αλλά λαθέψαμε …

Αφενός παραμείναμε άπαντες στο «ίδιο έργο θεατές» με μόνη κινητικότητα την εκ νέου κατάργηση, λόγω νέων «χαρτογραφήσεων», τομέων διανομής, κάτι που, ως μέτρο, είναι προδήλως αποσπασματικό και αναποτελεσματικό επειδή είναι άδικο, μονομερές και μονόπλευρο.

Αφετέρου βλέπουμε ότι δεν υλοποιούνται ακόμη και τα πιο απλούστερα πράγματα, με αποτέλεσμα ο προβληματισμός όλων όσων νοιάζονται για αυτό που λέμε «υπόθεση Ταχυδρομείο» να μεγαλώνει. Εμείς ως Παράταξη δεν ισχυριστήκαμε ποτέ ότι είμαστε οι μόνοι που νοιαζόμαστε, ευπρόσδεκτοι να αποδείξουν το ενδιαφέρον τους είναι όλοι.

Ξέρουμε λοιπόν ότι εδώ και ένα μήνα έχει παρθεί απόφαση να προσληφθούν ΕΣ/ΟΧ.

Ξέρουν επίσης όλοι ότι η στελέχωση των μονάδων παραγωγής, όπως σήμερα είναι διαρθρωμένες, επιτυγχάνεται σε ποσοστό 60% από Τακτικό Προσωπικό και σε 40% από Έκτακτο που σύντομα αποχωρεί Γιατί λοιπόν δεν «προχωράει» η σχετική Προκήρυξη;

Τι περιμένουν;

Το 2012 με πολύ περισσότερο προσωπικό δεν καταφέραμε ως Οργανισμός, να υλοποιήσουμε αποτελεσματικά το πρόγραμμα των κανονικών αδειών και ενδεχόμενα θα προκύψει δυσβάσταχτη δαπάνη αποζημιώσεων.

Τότε, πριν από ένα χρόνο, είπαμε ότι για τις καθυστερήσεις στις προσλήψεις ΕΣ/ΟΧ, έφταιγε ο κομματικός «χαρτοπόλεμος», φυσιολογικός ως ένα βαθμό, λόγω της προεκλογικής περιόδου.

Θυμόμαστε βέβαια ότι και το 2010 και το 2011, εκτάκτους παίρναμε από μέσα Ιουλίου έως και τέλη Αυγούστου. Τότε ολοκληρώνονταν οι σχετικές προκηρύξεις … Με αποτέλεσμα προβλήματα και ζημιά για το Ταχυδρομείο.

Πάμε και τώρα για ένα τέτοιο «σενάριο»;

Τώρα που είναι όλα είναι πιο ασφυκτικά;

Που οι Τακτικοί υπάλληλοι είναι λιγότεροι κατά 2.000 σε σχέση με το 2010 !

Που οι Έκτακτοι που έχουν προγραμματιστεί, με σταθερά τα άλλα, είναι επίσης λιγότεροι κατά 2.000 σε σχέση με το 2010 και που δεν επαρκούν ούτε για την κάλυψη των κενών Οργανικών θέσεων, πόσο μάλλον για τις άδειες …

Για να μην μακρηγορούμε και για να γίνουμε περισσότερο πρακτικοί ρωτάμε ...

Από τέλη Μαΐου μέχρι 10 Ιουνίου και μετά, που λήγουν οι συμβάσεις του 90% των Εκτάκτων :

-Πως θα γίνεται η Διανομή, όταν θα μείνουν εκατοντάδες Τομείς ανεκτέλεστοι;

-Πως θα λειτουργήσουν τα Κομβικά χωρίς κόσμο;

-Πως θα μπορέσουν τα Καταστήματα να εξυπηρετήσουν το πελατειακό κοινό, όταν δεν θα έχουν Προσωπικό;

-Πως θα γίνουν οι διαβιβάσεις όταν, μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μαζί, θα υπάρχει αδυναμία στελέχωσης από Οδηγούς ή Διαμετακομιστές σε σαράντα (40) περίπου από τα υφιστάμενα δρομολόγια;

Πως ;

Αυτά τα πως και τα γιατί, μαζί με όλα τα άλλα, πρέπει να απασχολήσουν σήμερα, για να μην πούμε χθες, την Υπηρεσία και το Κίνημα.

Που πρέπει, έχουν την υποχρέωση, να προβλέψουν, να σχεδιάσουν, να δρομολογήσουν ...

Καλύτερο μέλλον για τους συναδέλφους και το Ταχυδρομείο!

Περιμένοντας λοιπόν έμπρακτες, από την πλευρά των αρμόδιων, απαντήσεις, επαναλαμβάνουμε, συγκεκριμενοποιούμε και συνοψίζουμε τα ερωτήματα μας :

•Πότε θα γίνουν οι σχεδιασμένες και προϋπολογισμένες για το 2013 προσλήψεις Έκτακτου Προσωπικού;

•Πως θα λειτουργήσει ο ΕΛΤΑ, όταν από το πρώτο 10ήμερο του Ιουνίου και μετά τα Οργανικά κενά θα είναι πάνω από 2.000;

•Πως θα δοθούν οι κανονικές άδειες της θερινής περιόδου, όταν οι προγραμματισμένες προσλήψεις ΕΣ/ΟΧ, δεν επαρκούν ούτε για την κάλυψη των μισών κενών Οργανικών Θέσεων ;

•Γιατί αυτή η επιλεκτική στοχοποίηση της Διανομής; Μήπως γιατί εκτός από «χαρτογραφήσεις» οι Διοικήσεις του ΕΛΤΑ δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να κάνουν τίποτε άλλο;

•Πότε θα υιοθετηθούν και θα υλοποιηθούν οι αυτονόητες και απαραίτητες για τη λειτουργία του ΕΛΤΑ αλλαγές;

•Ως πότε τις παραλείψεις ή τη φυγοπονία κάποιων θα τις πληρώνουν ο ΕΛΤΑ και οι Εργαζόμενοι ;

Εμείς είπαμε, περιμένουμε …

Πράξεις …

Από λόγια «χορτάσαμε» !

Γιατί η κρίση φταίει για πολλά, όχι όμως για όλα ή για τα περισσότερα …
dake-elta.eu
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ