2013-04-08 11:45:42
Φωτογραφία για i-ART : πρωτοποριακή νέα τεχνολογία common rail από τη Volvo
• Η i-ART εξασφαλίζει χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς συμβιβασμούς σε επιδόσεις

• Διαφορετική ποσότητα ψεκαζόμενου καυσίμου ανά κύλινδρο, σε πίεση 2.500 Bar

• Παρουσίαση στη νέα γενιά κινητήρων VEA, το ερχόμενο φθινόπωρο

Η νέα γενιά κινητήρων με την ονομασία Volvo Engine Architecture – VEA (Αρχιτεκτονική Κινητήρων Volvo) που θα παρουσιάσει η Volvo το φθινόπωρο του 2013, θα φέρει και μία νέα επαναστατική τεχνολογία για τους πετρελαιοκινητήρες κοινής γραμμής τροφοδοσίας καυσίμου (common rail). Η i-ART, όπως θα λέγεται, μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση, διατηρώντας τις επιδόσεις. Η επανάσταση της νέας τεχνολογίας έγκειται στο ότι ελέγχει με ξεχωριστό αισθητήρα την πίεση καυσίμου σε κάθε μπεκ (εγχυτήρα), αντί της παραδοσιακής μεθόδου του ενός αισθητήρα για το σύνολο των μπεκ του common rail. Με τον τρόπο αυτό, διατηρώντας τη διάταξη common rail, δίνεται η δυνατότητα να αυξομειώνεται ο ψεκασμός καυσίμου σε κάθε έναν από τους 4 κυλίνδρους ανεξάρτητα, με στόχο τη βέλτιστη λειτουργία.


Στην i-ART τεχνολογία, κάθε μπεκ διαθέτει στην κορυφή του ένα μικρό ηλεκτρονικό υπολογιστή που καταγράφει την πίεση του ψεκαζόμενου καυσίμου. Με χρήση αυτής της πληροφορίας, το αυτοελεγχόμενο σύστημα i-ART εξασφαλίζει ότι η ιδανική ποσότητα καυσίμου ψεκάζεται σε κάθε κύλινδρο ανά κύκλο καύσης. Ο συνδυασμός της i-ART τεχνολογίας με την υψηλότερη πίεση (2.500 Bar) στην οποία θα ψεκάζεται το καύσιμο, προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία, σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ενώ συμβάλλει και στην αύξηση της ιπποδύναμης! Αξίζει να προστεθεί ότι και το ηχητικό αποτέλεσμα είναι σαφώς βελτιωμένο, με τον κινητήρα να χαρακτηρίζεται από ένα πιο μπάσο, δυναμικό άκουσμα.

Σύμφωνα με τον Ντέρεκ Κραμπ (Derek Crabb), Αντιπρόεδρο Κινητήρων και Συστημάτων Μετάδοσης στη Volvo Cars, «η αύξηση της πίεσης σε τόσο υψηλά επίπεδα σε συνδυασμό με το σύστημα i-ART, αποτελούν πραγματική επανάσταση στην τεχνολογία των diesel. Μία επανάσταση που δεν θα είναι υπερβολή να την συγκρίνουμε με την εφεύρεση του αισθητήρα-λ από τη Volvo, το 1976! Αναμφίβολα πρόκειται για άλλη μία παγκόσμια πρωτοπορία της Volvo.»

Η Volvo θα λανσάρει τους κινητήρες του οικογένειας VEA το φθινόπωρο αυτής της χρονιάς. Ταυτόχρονα, θα παρουσιάσει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που θα προσφέρει μία ακόμα πιο εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία με ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η τεχνολογία common rail όπως και ο άμεσος ψεκασμός στους βενζινοκινητήρες θα είναι φυσικά standard σε όλη τη νέα γενιά κινητήρων της Volvo, οι οποίοι είναι ήδη όλοι υπερτροφοδοτούμενοι. Σε συνδυασμό και με τη δυνατότητα για διαφορετική ρύθμιση του turbo ανά μοντέλο, η Volvo θα είναι σε θέση να παρέχει μία πληρέστατη γκάμα, από ιδιαίτερα οικονομικά έως πολύ ισχυρά σε ιπποδύναμη μοντέλα και φυσικά ανά περίπτωση με συνδυασμό των δύο αυτών χαρακτηριστικών.

Επιγραμματικά, ο Ντέρεκ Κραμπ τονίζει: «υποσχεθήκαμε τετρακύλινδρους κινητήρες με καλύτερες επιδόσεις από τους σημερινούς εξακύλινδρους και κατανάλωση ακόμη χαμηλότερη από τους υπάρχοντες τετρακύλινδρους. Είμαστε πλέον έτοιμοι να τους παρουσιάσουμε! Μάλιστα η πρόσθετη δυνατότητα που έχει η Volvo για χρήση ηλεκτροκίνησης μέσα από υβριδικά συστήματα, θα μας δώσει την ευκαιρία να φτάσουμε με τους VEA τετρακύλινδρους κινητήρες μας σε επίπεδα επιδόσεων των σημερινών V8 κινητήρων.»
[VOLVO]
autocarnet.blogspot.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ