2013-03-23 11:52:02
Φωτογραφία για ΚΑΙ ΜΕ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΟΧΗ... Ο ΦΕΤΕΛ ΠΡΩΤΟΣ!
Το δύο στα δύο στις πολ ποζίσιον τη φετινή σεζόν έκανε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην πίστα της Μαλαισίας, στις κατατακτήριες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν υπό βροχή, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το "sport-fm.gr".

Τη δεύτερη πολ ποζίσιον της σεζόν πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα της Μαλαισίας, όπου φιλοξενείται ο δεύτερος γύρος του πρωταθλήματος της Formula 1, το οποίο συνεχίζεται χωρίς διακοπή μετά το γκραν πρι της Αυστραλίας.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής θα εκκινήσει για τρίτη φορά από την πρώτη θέση στην πίστα Σεπάνγκ, μετά το 2010 και το 2011.

Ωστόσο, ο Φέτελ θα πρέπει να σπάσει μία αρνητική παράδοση, δεδομένου ότι την τελευταία φορά που είχε κάνει το δύο στα δύο στις πολ ποζίσιον δεν είχε καταφέρει να ανέβει στο βάθρο (γκραν πρι Καναδά εκκίνησε πρώτος και τερμάτισε τέταρτος και γκραν πρι Ευρώπης εκκίνησε πρώτος και εγκατέλειψε).


Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull έκανε τον ταχύτερο χρόνο στον τελικό των κατατακτήριων δοκιμών, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν υπό βρόχινες συνθήκες.

Το δύο-τρία έκανε η Ferrari με τον Φελίπε Μάσα να κάνει την έκπληξη και να είναι ταχύτερος από τον ομόσταβλό του, Φερνάντο Αλόνσο.

Πολύ καλός ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος αν και πέρασε από την κορυφή δεν κατάφερε να διατηρηθεί εκεί, κάνοντας τον τέταρτο χρόνο. Δύο θέσεις χαμηλότερα πλασαρίστηκε ο ομόσταβλός του, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Τελικός

Με την ενδιάμεση γόμα βγήκαν στην πίστα για τον τελικό των κατατακτήριων δοκιμών οι δέκα πιλότοι που προκρίθηκαν από το Q2, λόγω της βροχής. Οι πρωταγωνιστές είχαν δύσκολο έργο, δεδομένου του νερού που υπήρχε στη πίστα και κατ’ επέκταση του σπρέι.

Ο Ραϊκόνεν λίγα λεπτά πριν την λήξη του τελικού ο Κίμι Ραϊκόνεν «φόρεσε» νέα γόμα ενδιάμεσων ελαστικών της Pirelli και βγήκε για έναν γρήγορο γύρο, ωστόσο δεν ήταν ικανός για να του δώσει μία καλύτερη θέση από την έβδομη.

Q2: Και ύστερα ήρθε η… βροχή

Και στη δεύτερη περίοδο οι ομάδες επέλεξαν να βγουν στην πίστα με τη μεσαία –χρησιμοποιημένη από το Q1- γόμα της Pirelli.

Δυνατά ξεκίνησε το δίδυμο της Mercedes με τον Ρόσμπεργκ να ρίχνει αρκετά τους χρόνους, την ώρα που η βροχή έκανε την εμφάνισή της στην πίστα της Σεπάνγκ.

Οι ψιχάλες άρχισαν να πέφτουν στο μισό της δεύτερης περιόδου, η οποία ολοκληρώθηκε πρόωρα, κάνοντας δύσκολο το έργο των πιλότων που ήδη βρίσκονταν στην πίστα.

Ο Ρομάν Γκροσάν ήταν ένα από τα θύματα της βροχής, αφού δεν πήρε χρόνο και έμεινε εκτός τελικού. Την πρόκριση για τη μάχη των δέκα λεπτών του τελικού δεν πήραν ακόμη οι Νίκο Χούλκενμπεργκ-Εστέμπαν Γκουτιέρες (Sauber), Ντανιέλ Ρικιάρντο (Toro Rosso), Πολ ντι Ρέστα (Force India), Παστόρ Μαλδονάδο (Williams).

Q1: Χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις

Η φθορά των ελαστικών μονοπώλησε το ενδιαφέρον στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών (Q1). Οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν να βγουν στην πίστα με τη μέση γόμα της Pirelli, στέλνοντας μήνυμα για στρατηγική τριών πιτ στοπ στον αυριανό αγώνα (24/3, 10:00).

Πρόβλημα με το ελαστικό του αντιμετώπισε ο Βαλτέρι Μπότας, το οποίο κλάταρε.

Από την άλλη αρκετή υποστροφή ανέφερε ο Τζένσον Μπάτον.

Τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδου έκανε ο Άντριαν Σούτιλ με την Force India, ενώ στον αντίποδα βρέθηκαν οι Ζαν Ερίκ Βερνιέ (Toro Rosso), Βαλτέρι Μπότας (Williams), Ζουλ Μπιανκί- Μαξ Τσίλτον (Marussia), Σαρλ Πικ-Γκιεντό Φαν Ντερ Γκάρντε (Caterham), οι οποίοι δεν κατάφεραν να πάρουν το εισιτήριο για τη δεύτερη περιόδο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull

2. Μάσα, Ferrari

3. Αλόνσο, Ferrari

4. Χάμιλτον, Mercedes

5. Γουέμπερ, Red Bull

6. Ρόσμπεργκ, Mercedes

7. Ραϊκόνεν, Lotus

8. Μπάτον, McLaren

9. Σούτιλ, Force India

10. Περες, McLaren

11. Γκροσάν, Lotus

12. Χούλκενμπεργκ, Sauber

13. Ρικιάρντο, Toro Rosso

14. Γκουτιέρες, Sauber

15. Ντι Ρέστα, Force India

16. Μαλδονάδο, Williams

17. Βερνιέ, Toro Rosso

18. Μπότας, Williams

19. Μπιανκί, Marussia

20. Πικ, Caterham

21. Τσίλτον, Marussia

22. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
olympiacos-blog
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ