2013-02-26 21:16:06
Φωτογραφία για Τα δέκα καλύτερα βρετανικά εξώφυλλα του αιώνα
Μόδα, πόλεμος και πολιτική: τα θέματα που απασχολούν το περιοδικό Harper's Bazaar τον Νοέμβριο του 1941 Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο

Έναν αιώνα ζωής γιορτάζει φέτος η βρετανική Ένωση Επαγγελματιών Εκδοτών (PPA) και με αφορμή την επέτειο αυτή ψηφίζει τα δέκα καλύτερα εξώφυλλα βρετανικών περιοδικών του τελευταίου αιώνα.

Δείτε τα στο φωτορεπορτάζ και μάθετε τον λόγο που τα κάνουν ξεχωριστά.

Ανάμεσά τους βρίσκουμε ένα εξώφυλλο του Empire, όπου όχι μόνο απεικονίζεται ο Darth Vader, αλλά ακούγεται και η -βαρειά- ανάσα του.

Επίσης, στα δέκα καλύτερα συγκαταλέγεται το πρώτο εξώφυλλο του βρετανικού Cosmopolitan, το οποίο μέσα στις πρώτες ώρες κυκλοφορίας του -μέχρι το μεσημέρι- πούλησε 350.000 αντίτυπα.

Το πιο παλιό ανάμεσα στα δέκα είναι αυτό του Woman's Weekly που χρονολογείται από το 1916. Το εξώφυλλο εξαίρει τους ρόλους της μητέρας και την νοικοκυράς στη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.


Empire: Breathing Vader 2005, Bauer Media

Τι το ξεχωριστό έχει ο Darth Vader σε ένα εξώφυλλο, θα αναρωτηθεί κανείς. Και, όμως, το εξώφυλλο του 2005 του κινηματογραφικού Empire υπήρξε μια ολόκληρη οπτικοακουστική εμπειρία. Και αυτό γιατί ο κακός του Star Wars «αναπνέει». Μπορείτε να... απολαύσετε την αναπνοή του στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.ppa.co.uk/coverofthecentury/#empire 

MacUser: Everything Evil 2012, Dennis Publishing Ltd

Πάντα πρωτοποριακό στα εξώφυλλά του, το ΜacUser ξεπέρασε τον εαυτό του το 2012, με ένα εξώφυλλο που συνόδευε το άρθρο για τις ανθρώπινες επιπτώσεις της κατασκευής και του μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. 

New Scientist: Chernobyl 1987, Reed Business Information

Γεννημένο μέσα από μία μεταπολεμική αισιοδοξία, για την ατομική ενέργεια, το New Scientist αποφασίζει το 1987 να δείξει τις καταστροφικές συνέπειες της πυρηνικής ενέργειας. Ο καλλιτέχνης Ρίτσαρντ Πάρεντ μάς δείχνει ένα μέλλον ζοφερό.  

The Beano: Dennis The Menace 1999, D. C. Thomson & Co

Ο Ντένις ο Τρομερός αποκτά νέα εμφάνιση στο εξώφυλλο του The Beano στη διάρκεια των 75ων γενεθλίων του. Ο Ντένις δεν είναι το γνωστό καρτούν στο τεύχος του 1999, αλλά μια πιο μοντέρνα εκδοχή του. Ο εκδότης δεν ήταν σίγουρος για την επιλογή του, αλλά η απόφασή του είχε ως αποτέλεσμα να πωληθούν 202.528 αντίτυπα, τα περισσότερα εκείνης της χρονιάς.Harper's Bazaar: Fashion Blitz 1941, Hearst Magazines UK

Μόδα, πολιτική και πόλεμος: τα τρία θέματα που κάνουν την εμφάνισή τους στο εξώφυλλο του Harper's Bazaar τον Νοέμβριο του 1941. Σχεδιασμένο από τον γερμανικής καταγωγής Χάινριχ Φριτς Κον, το περιοδικό δείχνει τις βόμβες να κατευθύνονται στο Λονδίνο. Γίνεται πιο δυνατό εάν σκεφτεί κανείς ότι ένα εκατομμύριο σπίτια είχαν καταστραφεί στους βομβαρδισμούς, την ώρα που ο Καθεδρικός του Αγίου Παύλου παρέμενε όρθιος, σύμβολο ελπίδας για τους Λονδρέζους. 

Time Out: Churchill V-Sign 1974, Time Out

Την άλλη πλευρά του Γουίνστον Τσόρτσιλ θέλησε να δείξει το περιοδικό Time Out σε εξώφυλλο του 1975, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση του βρετανού πολιτικού και τις φήμες που έκαναν την εμφάνισή τους γι' αυτόν. Το σημάδι της νίκης αποκτά διαφορετική σημασία.

Vogue: Royal Salute 2001, The Condé Nast Publications

Η Κέιτ Μος και η Vogue γιορτάζουν με το δικό τους τρόπο τα 50 χρόνια από την άνοδο της Ελισάβετ στον θρόνο, παίζοντας με ιδέες όπως η μόδα και η βασιλική εξουσία. 

Radio Times: Vote Dalek! 2005, Immediate Media Co.

Σε εξώφυλλο του 2005, οι Ντάλεκ, τα ρομπότ που παρουσιάζονται στην τηλεοπτική σειρά Doctor Who επιστρέφουν. Το περιοδικό συσχέτισε την έλευσή τους με τις γενικές εκλογές και τα τοποθέτησε να περνούν τη γέφυρα του Γουεστμίνιστερ. Με την ατάκα «Ψηφίστε Ντάλεκ». 

Cosmopolitan: Launch Issue 1972, Hearst Magazines UK

Το πρώτο τεύχος του Cosmopolitan στη Βρετανία πούλησε μέχρι το μεσημέρι της ημέρας κυκλοφορίας του 350.000 αντίτυπα, ενώ θεωρείται εμβληματικό για τον τρόπο που καθόρισε τα εξώφυλλα των γυναικείων περιοδικών από το 1972 και μετά.  Woman's Weekly: Wartime Women 1916, IPC Media

Τους ρόλους της μητέρας και την νοικοκυράς αναπαριστά το εξώφυλλο του Woman's Weekly to 1916. Σε αυτό μια γυναίκα προσέχει το παιδί της που κοιμάται, την ώρα που ράβει. Το εξώφυλλο βγήκε στη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και η λεζάντα γράφει: «Κάντε τον άξιο της θυσίας του πατέρα του». Το κοινό μπορεί να ψηφίσει το αγαπημένο του εξώφυλλο εδώ

 

http://news.in.gr/
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ