2013-02-06 22:15:10
Φωτογραφία για Ο «Βασιλιάς του σουτιέν» κολάζει και καλόγριες
«Για το σουτιέν πάμε καλά; Πιο κάτω είναι;» ρωτάνε τους εμπόρους που στέκονται μπροστά από τις βιτρίνες των μισοάδειων καταστημάτων τους. «Ολο ευθεία, στο δεξί σας χέρι θα το βρείτε», απαντούν. Αυτομάτως οι δύο γυναίκες, λες και πέρασαν με το παρασύνθημα από κάποια αόρατα διόδια, επιταχύνουν το βήμα τους. Το πρόσωπό τους φωτίζεται από χαρά μιας προσμονής που επιτέλους τελειώνει. Εχουν πλέον βρει τον δρόμο τους προς τη γοητεία...

Μοιάζουν να έχουν έρθει από μακριά, καθοδηγούμενες από τη... φωνή του διαφημιστικού για το «Pretty bra», ένα σποτ το οποίο, δίχως υπερβολή, ξεπερνά σε προβολές ακόμα και το τρέιλερ της δημοφιλούς τουρκικής σειράς το «Κορίτσι που αγάπησα». «Μωρέ μπράβο οι γιαγιάδες!» ακούγεται ως επιφώνημα θαυμασμού, αλλά και σαν ειρωνικό σχόλιο η άμεση ατάκα από έναν περαστικό που τυγχάνει να κινείται προς την ίδια κατεύθυνση. Τελικός προορισμός τους, το κατάστημα με την επωνυμία «Diamant». Εκεί απ’ όπου αποστέλλεται προς κάθε σημείο της χώρας το... θαυματουργό «Pretty bra», ένα σουτιέν το οποίο φέρεται να συσφίγγει και να μεγαλώνει το γυναικείο στήθος.


Το περιβόητο διαφημιστικό σποτ που μπήκε στα σπίτια των τηλεθεατών και έχει αποφέρει στον επιχειρηματία τεράστια κέρδη από τις πωλήσεις

Πιθανότατα ως προϊόν δεν αντικατοπτρίζει το μέγεθος της τεράστιας διαφημιστικής καμπάνιας που στήθηκε για χάρη του, καθώς αυτό προβάλλεται αδιάκοπα και στην prime time ζώνη από τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς. Κι όμως, το MEGA, ο ΣΚΑΪ και ο ΑΝΤ1, όπως πιθανόν να έχετε διαπιστώσει το τελευταίο διάστημα, παίζουν ανελλιπώς τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης κερδίζει τα τριπλάσια και βάλε απ’ όσα επενδύει σε διαφημιστικό τηλεοπτικό χρόνο για να κάνει τη δουλειά του. Και τα αποτελέσματα μάλλον τον δικαιώνουν. Ενα κατάστημα-σωστή «τρύπα» πουλάει το συγκεκριμένο εσώρουχο σαν ζεστή φραντζόλα. Γυναίκες κάθε ηλικίας, μέχρι και καλόγριες που κατεβαίνουν από τα μοναστήρια της Βορείου Ελλάδας (ίσως επειδή και εκείνες αισθάνονται την ανάγκη να τονώσουν την αυτοεκτίμησή τους ενισχύοντας τη θηλυκότητά τους κάτω από τα άχαρα και μαύρα ράσα που δηλώνουν την αφοσίωσή τους στον μοναχισμό), σπεύδουν να το προμηθευτούν. Μένω άναυδος από τον συνωστισμό που συναντώ. Φανταστείτε ότι δεν υπάρχουν καν δοκιμαστήρια και ότι γι’ αυτόν τον σκοπό χρησιμοποιούνται οι τουαλέτες του καταστήματος!

Η πωλήτρια επί τo έργoν. Δοκιμάζει η ίδια το «θαυματουργό» σουτιέν, προσπαθώντας να πείσει τις πελάτισσες πως ό,τι βλέπουν στην τηλεόραση είναι αλήθεια

Ξεκίνησε από το μηδέν

Ονομάζεται Στέλιος Τζιώτζιος και, αν ρωτήσετε τον εμπορικό κόσμο της Θεσσαλονίκης, ελάχιστοι είναι αυτοί που τον γνωρίζουν. Αυτοδημιούργητος, ξεκίνησε από το μηδέν και επένδυσε, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του, στο εμπόριο υπό τη μορφή τηλεμάρκετινγκ ξεκινώντας με διάφορα ευτελή προϊόντα. Τον τελευταίο χρόνο, εκμεταλλευόμενος την οικονομική κρίση που πλήττει και την ιδιωτική τηλεόραση, ξεκίνησε να διαφημίζεται στους πιο γνωστούς τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, ρίχνοντας ουσιαστικά «πόρτα» στα περιφερειακά κανάλια της συμπρωτεύουσας, με τα οποία συνεργαζόταν τα προηγούμενα χρόνια. «Τον προσεγγίσαμε για να του ζητήσουμε να διαφημιστεί στο κανάλι μας, αλλά αυτός ήταν αρνητικός. Συγκεκριμένα μας είπε: “Γιατί να έρθω σε σας όταν το MEGA μού προσφέρει διαφημιστικό χρόνο στο 1/3 της τιμής που έδινε προ κρίσης;”» λέει με σχετικό παράπονο διαφημιστής τοπικού καναλιού.

Ο Θεσσαλονικιός επιχειρηματίας που κάνει πλύση εγκεφάλου για το σουτιέν από την prime time ζώνη των μεγάλων καναλιών

Δεν έχει άδικο. Εκεί, για παράδειγμα, που το MEGA πουλούσε διαφημιστικό χρόνο σε prime time έναντι 300 ευρώ το δευτερόλεπτο, σήμερα, λόγω έλλειψης διαφημιζομένων, το προσφέρει αντί 100 ευρώ. Αναπόφευκτα λοιπόν εταιρείες τηλεμάρκετινγκ όπως αυτή του κ. Τζιώτζιου εκμεταλλεύονται τη συγκυρία και πλασάρονται δίπλα σε κολοσσούς της αγοράς κάνοντας χρυσές δουλειές. Εξάλλου, ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας φαίνεται να είχε πιάσει το νόημα από το περσινό καλοκαίρι, ρίχνοντας λεφτά στην προώθηση ενός εντομοαπωθητικού -ειδικού και για κουνούπια- εξαιτίας της ελονοσίας και του ιού του Δυτικού Νείλου. Ειδικά για την ελονοσία, αν θυμάστε, το ΚΕΕΛΠΝΟ προειδοποιούσε ότι η επανεμφάνισή της και η πιθανή εξάπλωσή της «συνιστούσε μείζον εθνικό πρόβλημα με μεγάλες οικονομικές προεκτάσεις». Ο επιχειρηματίας, λοιπόν, που επαγρυπνούσε άρπαξε την ευκαιρία. Πόνταρε στο γεγονός και αντιλαμβανόμενος το επείγον του συγκεκριμένου θέματος δημόσιας υγείας έβαλε στα κανάλια τη διαφήμιση του εν λόγω εντομοαπωθητικού. Και μέσα από τις τηλεοράσεις το προϊόν μπήκε στο σαλόνι του κάθε τηλεθεατή.

Παρουσιαστής, μάλιστα, της φτωχής, σχεδόν ερασιτεχνικής παραγωγής του συγκεκριμένου σποτ ήταν ο ίδιος ο επιχειρηματίας. Φορώντας ένα κόκκινο πουκάμισο, διαλαλούσε την πραμάτεια του με επιμονή και πειθώ. Οι αλλεπάλληλες επαναλήψεις του διαφημιστικού έκαναν ακόμα και τον πιο δύσπιστο καταναλωτή να τηλεφωνήσει στα γραφεία της εταιρείας είτε με σκοπό να το παραγγείλει είτε για να ζητήσει περισσότερες πληροφορίες.

Η φήμη του σουτιέν έφτασε ακόμη και στα μοναστήρια. Ποιος είπε ότι οι μοναχές δεν αισθάνονται την ανάγκη τόνωσης της αυτοπεποίθησής τους;

Το στοίχημα της προβολής του κ. Τζιώτζιου είχε αναπάντεχα μεγάλες αποδόσεις. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει σήμερα και με το «Pretty bra». Βέβαια εδώ δεν υφίσταται «μείζον εθνικό πρόβλημα», αλλά μείζον θέμα θηλυκότητας. Η ανύψωση και σύσφιγξη του στήθους, άλλωστε, είναι ένα ευαίσθητο ζήτημα που απασχολεί πολλές γυναίκες. Οπότε και σ’ αυτή την περίπτωση ο επιχειρηματίας φαίνεται να χτύπησε φλέβα χρυσού! Οι παραγγελίες πέφτουν βροχή, τα κέρδη αβγατίζουν και η διαφήμιση αυξάνει καταιγιστικά καθώς συνεχίζει να προβάλλεται καθημερινά σε ώρες υψηλής τηλεθέασης.Ωστόσο ο ίδιος προτιμά να διατηρεί χαμηλό προφίλ.

Αποφεύγει τις συνεντεύξεις, είναι αρκετά επιφυλακτικός με τους δημοσιογράφους, ενώ για να μιλήσεις μαζί του πρέπει να περιμένεις αρκετές ώρες, ίσως και μέρες, για να λάβεις μια απάντησή του. Αν μάλιστα είσαι της αγοράς και θέλεις να συνεργαστείς μαζί του, θα πρέπει πρώτα να στείλεις γραπτώς το αίτημα ή την πρότασή σου, με όλες τις απαραίτητες σφραγίδες και υπογραφές. Τότε μόνον, και εφόσον υπάρξει εκ μέρους του ενδιαφέρον, υπάρχει ελπίδα να επικοινωνήσεις με τον «βασιλιά του σουτιέν», όπως τον αποκαλούν πλέον στη συμπρωτεύουσα.

Πηγή: protothema
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ