2013-01-28 12:38:03
Φωτογραφία για Αναγνώστης κάνει λόγο για ανευθυνότητα τηλεφωνικού κέντρου Cosmote
Στις 14-1-2013 επικοινώνησα με το 13838 της Cosmote για να ενημερωθώ εαν μπορώ να μεταφέρω χρόνο ανανέωσης (10 ευρω) από ένα καρτοκινητό Cosmote  σε ένα άλλο, αλλά παράλληλα να ισχύσουν και τα 300 λεπτά δωρεάν χρόνου ομιλίας για ένα μήνα όταν γίνεται ανανέωση ποσού 10ευρω.

Η υπάλληλος μου απάντησε ότι γίνεται (εαν όντως γίνεται καταγραφή της συνομιλίας υπάρχει γύρω στις 08:20) και έτσι προχώρησα στη μεταφορά υπολοίπου η όποια και έγινε εντός της ημέρας.

Αυτό το τηλέφωνο το έχω δώσει στο γιο μου που είναι 14 χρονών για ώρα ανάγκης.

Έκανε κάποιες κλήσεις από το κινητό στο οποίο είχαν περαστεί τα 10 ευρώ και ακούγοντας μια μέρα το υπόλοιπο διαπίστωσα ότι είχε αφαιρεθεί ένα ποσό από το υπόλοιπο.

Επικοινώνησα με το 13838 αλλά λύση δεν βρέθηκε.

Στέλνοντας μήνυμα στο '[email protected]' πηρά απάντηση ότι τα 300 λεπτά ισχύουν μόνο αν πληρώσεις 10 ευρώ και όχι από μεταφορά υπολοίπου από ένα κινητό σε ένα άλλο.

Καλό θα είναι πάντως η Cosmote να ενημερώνει τους υπάλληλους της στο τηλεφωνικό κέντρο, γιατί εγώ σαν πελάτης και βασιζόμενος σε αυτούς παραλίγο να ξέμενα από τηλέφωνο μόνο και μόνο από λάθος πληροφορία, γιατί έτσι και αλλιώς τα 10 ευρώ θα τα έδινα, είτε με τη μεταφορά υπολοίπου είτε με αγορά κάρτας 10 ευρώ.

Αναγνώστης
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ