2012-12-28 22:42:12
Φωτογραφία για Πωλίνα: Διάσημος γίνεσαι και με μια ξεφτίλα
Λίγο πριν φύγει το 2012 η Πωλίνα και Κώστας Μπίγαλης θα δώσουν την απαραίτητη δόση 80s στους λάτρεις εκείνης της δεκαετίας οι οποίοι είναι πάρα πολλοί. Η Πωλίνα ωστόσο ξεκαθάρισε πως όσοι βρεθούν στο Gagarin 205 στις 29 Δεκεμβρίου δε θα ακούσουν μόνο 80s κομμάτια. "Δε θα είναι μόνο 80s. Θα πούμε και τα δικά μας κομμάτια, θα συνεχίσουμε με τραγούδια σύγχρονα, πιο παλιά και του Σταμάτη Κραουνάκη. Ο Μπίγαλης θα πει και λαϊκά. Θα είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα".

O κόσμος αγαπάει πολύ εκείνη τη δεκαετία, όπως η ίδια επιβεβαίωσε, ενώ έδωσε τη δική της απάντηση σε όσους θεωρούν cult τα 80s. "Τη δεκαετία του '90 θεωρούσαμε cult τα 70s, στα 80s αντίστοιχα τα 60s. Δεν μπορώ να πω ότι ο όρος αντιπροσωπεύει αυτή τη δεκαετία. Επειδή ζήσαμε τη δεκαετία του '80 μου είναι δύσκολο να το πω. Έχουμε φτάσει 2012 και ο κόσμος αγαπά να ακούει τα 80s".

Όσο για τη δεκαετία που ακολούθησε μετά το '90, η Πωλίνα θεωρεί πως δεν έγιναν εμπνευσμένα πράγματα. "Είναι όλα ίδια, δεν γίνονται επιτυχίες όπως παλιά. Σημαντικό ρόλο παίζει το γεγονός ότι δεν υπάρχει δισκογραφία. Τότε ο κάθε καλλιτέχνης είχε το προσωπικό του στυλ. Μετά άρχισε μια αντιγραφή όλης της ιστορίας των 80s και προχώρησαν πολύ λίγα πράγματα ως άκουσμα".


Οι τραγουδιστές "fast food" και τα ροκάδικα

Τα τελευταία χρόνια δεν υπήρξαν εξάρσεις και έμπνευση στη μουσική. Ανήκουν ίσως σε μια από τις περιόδους όπου δε συμβαίνει κάτι τόσο σε αυτόν το χώρο όσο και στο σινεμά. Μάλιστα, κατά την ίδια ακολούθησε μια φουρνιά τραγουδιστών και τραγουδοποιών που αντέγραψε κατά γράμμα τις δεκαετίες 80 και 90.

Τα reality κατά την άποψή της είχαν ένα στόχο. Την παραγωγή τραγουδιστών fast food με ελάχιστους να έχουν ξεχωρίσει και κάνει καριέρα. Ωστόσο ο ρομαντισμός υπάρχει σε κάθε εποχή. "Ο ρομαντισμός βγαίνει από τη διάθεση και τον τρόπο του κειμένου, του στίχου και από τη στιγμή που θα τον χρησιμοποιήσεις. Μπορείς να συγκινηθείς ανά πάσα στιγμή γιατί οι μνήμες δεν ξεχνιούνται. Τα σύγχρονα παιδιά έχουν άλλα ακούσματα και αναφορές σχετικά με το συναίσθημα. Ζούμε στην εποχή του ίντερνετ και εκεί τα πράγματα είναι πια πολύ αποστασιοποιημένα και πάρα πολύ ψυχρά".

Όταν οι disco ήταν στα πάνω τους και αποτελούσαν την πρώτη επιλογή για τη νυχτερινή έξοδο, η Πωλίνα προτιμούσε να πάει σε ροκάδικα. "Δεν έκοβα τις φλέβες μου για disco. Ήμουν του παλιού rock, πιο blues, πιο funky. Δεν άκουγα disco".

Την εποχή που έγινε απόλυτο hit το τραγούδι της "Πάμε για τρέλες στις Σεϊχέλες" είναι γνωστό πως μπήκε ειδική αερογραμμή απευθείας Αθήνα - Σεϊχέλες. Και όχι μόνο αυτό. Ναυτικοί αλλά και αρκετοί από το εξωτικό νησί την είχαν επισκεφτεί τότε στα μαγαζιά όπου εμφανιζόταν. Και αργότερα με τα τραγούδια του Γιάννη Καραλή συνεχιζόταν ο χαμός. "Πραγματικά εκείνη την εποχή και μετά τα τραγούδια του Γιάννη Καραλή γινόταν ένας χαμός και το έβλεπες όταν δεν ήσουν στο μαγαζί. Ειδικά όταν έκανες συναυλίες και όταν έφευγες εκτός Αθηνών. Υπήρξαν μέρες που ήταν ανεξέλεγκτες. Δεν μπορούσες να μπεις και να βγεις".

Ο Παντελίδης, η Πάολα και το μεσοβέζικο λαϊκό που τέλειωσε

Πλέον για να ξεκινήσει κάποιος καριέρα στο τραγούδι και να γίνει γνωστός είναι πιο εύκολα από ότι στο παρελθόν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση του Παντελή Παντελίδη. Για την Πωλίνα το σημαντικότερο είναι η διάρκεια. "Διάσημος γίνεσαι με ένα φόνο, με μια ξεφτίλα που μπορείς να κάνεις. Την άλλη μέρα σε ξέρουν όλοι. Αν κάνεις μουσική σημασία έχει ο χρόνος. Ο Παντελής Παντελίδης είναι μια άλλη περίπτωση. Έχει αλήθεια. Αυτός κάτι έχει για να αγαπηθεί και επειδή ακριβώς δε βγήκε να το διαφημίσει, ούτε να πουλήσει μούρη. Ξαφνικά θέλανε κάποιο αυτήν την εποχή και αυτός έκατσε. Αν γράψει τραγούδια, ασχοληθεί και κάνει ένα βήμα μπροστά μπορεί να διατηρηθεί".

Άλλη περίπτωση είναι αυτή της Πάολα η οποία τον τελευταίο χρόνο έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. "Της αξίζει αυτό που γίνεται. Κάτι τους λέει. Κάποια αλήθεια. Η Πάολα δεν είναι μια τραγουδίστρια που ξεκίνησε χτες. Είχε επενδύσει σε αυτή τη δουλειά και κάποια στιγμή της έκατσε. Είναι πολύ καλή λαϊκή τραγουδίστρια. Δουλεύει πολλά χρόνια στα μαγαζιά, ξέρει τη δουλειά. Δεν της χαρίστηκε τίποτα. Γουστάρω που γυρνάει αυτού του είδους το λαϊκό. Το οποίο είχε χαθεί τελείως την τελευταία δεκαετία. Tο καψούρικο. Να έχει νταλκά. Δεν μπορώ τα μεσοβέζικα λαϊκά. Έκαναν τον κύκλο τους και τελείωσαν".

"Διάσημος γίνεσαι με ένα φόνο, με μια ξεφτίλα που μπορείς να κάνεις. Την άλλη μέρα σε ξέρουν όλοι. Αν κάνεις μουσική σημασία έχει ο χρόνος"

Η Eurovision, ο Σταμάτης Κραουνάκης που την έριξε στα βαθιά και το θέατρο

Το τελευταίο διάστημα υπήρξαν πολλοί που είπαν ότι καλό θα ήταν φέτος η Ελλάδα να μη συμμετάσχει στο διαγωνισμό της Eurovision κυρίως για το κόστος μιας αποστολής. Η Πωλίνα (η οποία μάλιστα ήταν να εκπροσωπήσει τη χώρα μας το 1986 αλλά τελικά δεν η Ελλάδα δε συμμετείχε) έχει διαφορετική άποψη. "Πιστεύω τα τελευταία 3 χρόνια η ΕΡΤ δεν είχε καμία συμμετοχή. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τους έπιασε φέτος. Τι εννοούν; Τα τελευταία 3 χρόνια που πήγε ο Αλκαίος και η Ελευθερία Ελευθερίου έδωσαν τίποτα; Από την τσέπη τους τα έβαλαν οι τραγουδιστές και πήγαν. Ποιο είναι το πρόβλημά τους; Δεν καταλαβαίνω γιατί δε στέλνουμε τραγούδι αν αξίζει τον κόπο. Αλλά και να μη στείλουμε πάλι δεν λέει τίποτα".

Το κεφάλαιο "Σταμάτης Κραουνάκης" κρατά από τις αρχές της καριέρας της με το δίσκο "Μπιρίμπα" και τρέφουν βαθιά εκτίμηση ο ένας για τον άλλον. "Ο Σταμάτης μου άνοιξε το δρόμο ύστερα από ένα διάστημα μετά το παιδί. Δε θα ξαναγύριζα ποτέ στο ποπ. Μου άνοιξε το δρόμο, με έριξε στα βαθιά και μου έδωσε την ευκαιρία να εκφραστώ και να επιτύχει αυτό που επιχείρησα. Να βγάλω τη θεατρικότητα που υπήρχε".

Και αναφερόμενη στη θεατρικότητα, η Πωλίνα στις 19 του μήνα έκανε πρεμιέρα στο Αγγέλων Βήμα στη μουσικοθεατρική παράσταση "Κορίτσια από την αρχή" μαζί με τη Σοφία Βογιατζάκη. "Ήταν δύσκολο να το στήσουμε. Κάνοντας πρεμιέρα και βλέποντας πόσο άρεσε, μας δίνει κουράγιο να συνεχίσουμε τις Τετάρτες στο Αγγέλων Βήμα".

Η "Είσοδος ελεύθερη" που έκλεισε ερμητικά

Πριν από δύο χρόνια η Πωλίνα ήταν στην κριτική επιτροπή στο "Είσοδος ελεύθερη", επιλογή που δε μετάνιωσε όσον αφορά τους συνεργάτες της. "Την Αννίτα την πάω πολύ σαν άτομο. Τη γουστάρω. Το να πας στην εκπομπή είναι μια άλλη ιστορία. Στο πάνελ ήταν ο Πασχάλης ήταν και καθαρά οικονομικοί λόγοι. Στην αρχή ξεκίνησε αλλιώς. Ήταν ο Πασχάλης, ο Βασιλείου και υπήρχε μια άλλη μορφή.

Δε φοβάμαι απολύτως τίποτα επειδή μπορώ να κινηθώ σε οποιοδήποτε χώρο όταν ξέρω πως μπορώ να υπερασπιστώ και να προφυλάξω τον εαυτό μου. Ξέρω μέχρι που ήταν τα όριά μου. Ήξερα το είδος της εκπομπής και προσπάθησα να περάσω τη δική μου προσωπικότητα. Δεν το μετάνιωσα. Το μετάνιωσα που πήγα εκεί για να βγάλω λεφτά, έκανα χαβαλέ και τελικά μας έβαλαν μέσα οικονομικά. Δεν πληρωθήκαμε σχεδόν ποτέ. Οπότε κάποια στιγμή είπα ο χαβαλές δεν έχει πλέον γέλιο. Και εκεί που είπαμε τέρμα, έκλεισε και το κανάλι".

Όσο για το αν παρακολουθεί τούρκικα σήριαλ, η ίδια παραδέχτηκε πως στις 17.00 το απόγευμα θα χαζέψει λίγο κάποιο από αυτά που παίζουν στην ελληνική τηλεόραση. Παρακολουθεί τους "Πρωταγωνιστές" του Σταύρου Θεοδωράκη αλλά και τον Στέλιο Κούλογλου με τον οποίο είναι φίλοι.

Όταν μπαίνει στο διαδίκτυο δεν βάζει να δει τα βίντεο κλιπ της. Θα τσεκάρει τις σελίδες της αλλά όχι με την ίδια συχνότητα όπως παλιότερα καθώς βαρέθηκε. "Κάποια στιγμή έπεσα με τα μούτρα, μετά βαρέθηκα γιατί κάποιες φορές γράφουνε τόσες βλακείες που βαριέσαι. Δεν μπορώ να καθίσω πίσω από μια οθόνη για ώρες. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διαλύσει τα σπίτια τους μέσα από αυτήν την ιστορία. Που δεν σηκώνονται να πάνε ούτε τουαλέτα. Αν είχαν και πάπια θα καθόντουσαν εκεί".

"Η ζωή είναι έξω από την οθόνη και δε θέλω τέτοιους φίλους. Τους φίλους μου θέλω να τους βλέπω, τις σχέσεις μου να τις πιάνω. Να τις ζω από κοντά". Όντως, αυτή την αίσθηση μου άφησε κλείνοντας το τηλέφωνο. Και δεν υπήρχε καλύτερος επίλογος σε μια εποχή όπου για πολλούς η ζωή είναι μέσα σε χιλιάδες pixels.

Πηγή: cosmo
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ