2012-12-13 08:18:03
Φωτογραφία για Σηκώνει το γάντι του ανταγωνισμού η  Carrefour - Μαρινόπουλος
Παρών στον πόλεμο προσφορών που έχει ξεσπάσει στο λιανεμπόριο με φόντο την ύφεση και τις ανακατανομές μεριδίων μεταξύ των ισχυρών παικτών της αγοράς των σουπερμάρκετ δηλώνει ο όμιλος Μαρινόπουλου.

Η στρατηγική του ομίλου εκτυλίσσεται ταυτόχρονα σε τρία επίπεδα που αφορούν:

* Στην συνέχιση του επενδυτικού προγράμματος ύψους 250 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2012-2014. Τα κεφάλαια θα κατευθυνθούν τόσο για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου 761 καταστημάτων που διαθέτει ο όμιλος στην Ελλάδα, όσο και για τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε περιοχές που υπάρχει ενδιαφέρον. Ήδη η Μαρινόπουλος ΑΕ συμφώνησε την περασμένη Παρασκευή να αυξήσει τη συμμετοχή της στο μετοχικό κεφάλαιο της OK Anytime market AE, από το 34% στο 51% αποκτώντας την πλειοψηφία και των έλεγχο της εταιρείας η οποία ελέγχει σήμερα 92 καταστήματα. Η εξαγορά εντάσσεται στο πλαίσιο του βάρους που δίνει η εταιρεία στην ανάπτυξη καταστημάτων ευκολίας, ειδικά στην Αττική και τα μεγάλα αστικά κέντρα.


* Στην επιτάχυνση της αποπληρωμής των υποχρεώσεων προς τους προμηθευτές. Μόνο τον τελευταίο χρόνο (Δεκέμβριος 2011-Δεκέμβριος 2012) οι οφειλές έχουν μειωθεί πάνω από 150 εκατ. ευρώ.

* Στην χρηματοδότηση με περίπου 120 εκατ. ευρώ της εμπορικής πολιτικής των καταστημάτων του ομίλου για την επίτευξη χαμηλότερων τιμών, που αποσκοπεί στην προσέλκυση νέων πελατών και στην τόνωση του τζίρου. Η χρηματοδότηση θα προέλθει από το κονδύλι των 250 εκατ. ευρώ που έχει προϋπολογίσει ο όμιλος για επενδύσεις την τριετία 2012-2014.

O διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος ΑΕ Jerome Loubere μιλώντας στο Capital.gr εκτίμησε ότι ο ανταγωνισμός στην τιμολογιακή πολιτική των σούπερ μάρκετ αναμένεται ότι θα ενταθεί σημαντικά στο άμεσο μέλλον, και θα συνεχίσει να εκδηλώνεται μέσω προσφορών, αλλά και την ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η τιμή του «βασικού καλαθιού» στα σούπερ μάρκετ του ομίλου έχει μειωθεί κατά 10% φέτος ενώ κατά τον ίδιο υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω μειώσεις τιμών μέσω προσφορών ειδικά σε εισαγόμενα προϊόντα όπως τα απορρυπαντικά/χημικά κ.ά.

Πλεονέκτημα για την τιμολογιακή πολιτική της Μαρινόπουλος αποτελεί η ευρεία αξιοποίηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη γκάμα των οποίων προτίθεται να ενισχύσει με νέους κωδικούς στο άμεσο μέλλον. Τα προϊόντα private lebel αποφέρουν σήμερα περίπου το 45% του όγκου πωλήσεων στον όμιλο και αντιστοιχούν στο 30% του τζίρου του.

Στον τομέα της ανανέωσης των καταστημάτων της, η εταιρεία προγραμματίζει να ανακαινίσει μέσα στο 2013 άλλα πέντε υπερ-μάρκετ (Μαρούσι, Πέτρου Ράλλη, Πασαλιάνι, Ευκαρπία και Ηράκλειο) ενώ συνολικά μέσα στην ερχόμενη τριετία θα εντάξει στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού 16 καταστήματα Carrefour

Πηγή: capital
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ