2012-11-15 21:02:10
Φωτογραφία για «Η Ελλάδα δεν είναι ήλιος και θάλασσα», λέει η Όλγα Κεφαλογιάννη
Με την ελπίδα ότι το 2013 μπορεί να είναι μια καλύτερη, τουριστικά, χρονιά από το 2012, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε την ημερίδα με θέμα την αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια... στοχευμένη στρατηγική Μάρκετινγκ, «Re-Thinking Greece», που διοργάνωσε σήμερα το ΥΠΟΤ, στο μουσείο της Ακρόπολης.

Κεντρικός στόχος της νέας στρατηγικής του -αυτόνομου πλέον- υπουργείου Τουρισμού για το 2013, είναι η επανατοποθέτηση της Ελλάδος στην παγκόσμια τουριστική σκηνή και η αναρρίχησή της στις υψηλότερες θέσεις μεταξύ των χωρών με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, παγκοσμίως.

Η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως ο τουρισμός μπορεί να γίνει η αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξη της χώρας, επισημαίνοντας ότι είναι απαραίτητες οι διαρθρωτικές αλλαγές, αλλά και μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ.

«Η Ελλάδα δεν είναι ήλιος και θάλασσα. Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να απεγκλωβιστεί από την εποχικότητά του. Πρέπει να γίνει δωδεκάμηνος τουρισμός» σημείωσε η υπουργός και ζήτησε τη συνεργασία των φορέων του κλάδου.


Αναφέρθηκε, επίσης, στον κομβικό ρόλο για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, που θα διαδραματίσει ο ΕΟΤ το επόμενο διάστημα, επισημαίνοντας πως ήδη προωθούνται διαρθρωτικές αλλαγές στον οργανισμό, αναδιοργάνωση γραφείων στο εξωτερικό κ.λπ.

Τέλος η κ. Κεφαλογιάννη ανακοίνωσε ότι θα γίνει πράξη ο ‘δορυφόρος λογαριασμός’, για τη χρήση των στατιστικών στοιχείων που προέρχονται από τον τουρισμό.

Από την πλευρά τους, οι φορείς του κλάδου εξήραν την πρωτοβουλία του ΥΠΟΤ να ‘τρέξει’ τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της χώρας νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, ζητώντας ωστόσο, πρωτοβουλίες για την επίλυση των χρόνιων διαρθρωτικών προβλημάτων που αποτελούν τροχοπέδη για την τουριστική ανάπτυξη.

Στην παρέμβαση του, ο πρόεδρος του ΞΕΕ (Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας) Γιώργος Τσακίρης έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για τη σύσταση της ιδιωτικής εταιρείας μάρκετινγκ προβολής της χώρας, Marketing Greece, που ανακοίνωσε το προηγούμενο διάστημα ο ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), επισημαίνοντας ότι αφού διασφαλιστεί η βιωσιμότητα της εταιρείας θα πρέπει να ξεκαθαριστούν και οι αρμοδιότητές της.

Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ και πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στην αντοχή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σημειώνοντας πως εν μέσω κρίσης η Ελλάδα προσέλκυσε 16 εκατομμύρια τουρίστες και ο τουρισμός συνεισέφερε άμεσα 10 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ της χώρας.

metrogreece.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ