2012-11-01 21:42:19
Φωτογραφία για golden-i: iPhone 5 διαθεσιμότητα και φόρμα κράτησης
Το iPhone 5 έρχεται στα καταστήματα Golden-i την Παρασκευή,  2 Νοεμβρίου 2012.

Το iPhone 5 θα είναι διαθέσιμο για να το αγγίξετε και να το παραγγείλετε (1 συσκευή άνα πελάτη).

Ελάχιστοι τυχεροί θα μπορούν να το πάρουν από τα καταστήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης την Παρασκευή στις 10:00.

Αναλυτικά οι συσκευές που θα είναι διαθέσιμες για άμεση αγορά είναι:

Golden Hall

iPhone 5 16GB White: 1 τεμ.

iPhone 5 16GB Black: 3 τεμ.

Mediterranean Cosmos

iPhone 5 16GB White: 1 τεμ.

iPhone 5 16GB Black: 3 τεμ.

Gold Members

iPhone 5 16GB White: 3 τεμ.

iPhone 5 16GB Black: 7 τεμ.

Οι συσκευές που βρίσκονται στα καταστήματα Golden-i του Golden Hall και του Mediterranean Cosmos θα παραδοθούν στους 4 πρώτους που θέλουν να τις αγοράσουν την Παρασκευή στις 10:00 (εκτός λίστας).


Οι διαθέσιμες συσκευές των Gold Members ΔΕΝ θα βρίσκονται στα καταστήματα. Αντίθετα, θα επικοινωνήσουμε εμείς με τα μέλη για να κανονίσουμε την παραλαβή από κάποιο κατάστημα ή την αποστολή (εξαρτάται από το ποιος θα συμπληρώσει πρώτος τη φόρμα και τον τόπο διαμονής, καθώς υπάρχουν πολλά Gold Members που δεν διαμένουν στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη).

 Η διαδικασία κράτησης έχει ως εξής:

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη φόρμα κράτησης online (το ίδιο σύστημα θα χρησιμοποιείται και στο κατάστημα) από την Παρασκευή 2/11/2012 στις 10:00. Τα Gold Members έχουν προτεραιότητα και η φόρμα για αυτούς θα ανοίξει στις 00:00 (10 ώρες νωρίτερα).

 Η φόρμα κράτησης έχει αναρτηθεί στο http://www.golden-i.gr/iphone5

 Θα παρατηρήσετε ότι η φόρμα δεν έχει κουμπάκι υποβολής. Αυτό θα εμφανιστεί στις 00:00. Μεταξύ 00:00-10:00 θα γίνεται έλεγχος εάν είστε Gold Club μέλος. Σε περίπτωση που είστε Gold Club μέλος,η κράτησή σας θα καταχωρείται στο σύστημά μας. Σε περίπτωση που δεν είστε, ΔΕΝ θα καταχωρείται και θα πρέπει να περιμένετε μέχρι τις 10:00 για να την καταχωρήσετε.

Άρα τα Gold Club μέλη έχουν προτεραιότητα να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στη φόρμα μας για 10 ώρες. Σημείωση: Τα μέλη Gold Club ΔΕΝ μπορούν να κάνουν κράτηση σε άλλο όνομα. Η κράτηση είναι αυστηρά προσωπική και θα κοπεί απόδειξη στα στοιχεία του μέλους. Σε περίπτωση που κάνετε κράτηση για άλλο όνομα, τότε αυτή θα ακυρωθεί!

 Δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς της συσκευής online. Εάν έχετε συμπληρώσει τη φόρμα και βρίσκεστε εκτός του Νομού Αττικής και Θεσσαλονίκης θα υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της μέσωACS Courier. Ενδεικτικά το κόστος της αποστολής είναι €20 καθώς συμπεριλαμβάνει και ασφάλιση σε περίπτωση απώλειας (το κόστος δεν αφορά δυσπρόσιτα μέρη – θα ενημερωθείτε για εναλλακτικές σε αυτή την περίπτωση).

 Επιπλέον πληροφορίες για τα Gold μέλη:

Παρακαλούμε να σιγουρευτείτε ότι έχετε τον κωδικό μέλους (3-XXXXXX). Ο κωδικός σας αναγράφεται και στη κάρτα σας στο Passbook κάτω από το barcode. Μπορείτε να το επιβεβαίωσετε με την απλή φόρμα στο: http://www.golden-i.gr/checkgold.php

Σε περίπτωση που δεν έχετε τον κωδικό, επισκευφθείτε το http://www.golden-i.gr/Gold-Club.html για να λάβετε τον κωδικό σας.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι εάν είστε Gold Club μέλος και το σύστημα μας δεν το εμφανίζει για οποιονδήποτε λόγο. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο [email protected]   (μετά τις 17:00 της 1/11/2012 δεν θα είναι δυνατόν να ελέγξουμε καμία περίπτωση λάθους).

Τέλος να επισημάνουμε ότι το Golden-i συνεργάζεται και με τους τρεις διανομείς του iPhone στην Ελλάδα (Cosmote, Vodafone, Wind). Ως εκ τούτου μπορούμε να κάνουμε ανανέωση της σύνδεσης σας και να χρησιμοποιήσετε την επιδότηση που σας δίνει ο πάροχός σας ή να προβείτε σε νέα σύνδεση ή φορητότητα.

Εδώ να σημειώσουμε τα εξής: Μπορούμε να εξυπηρετήσουμε όλους τους οικιακούς πελάτες, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για όλους τους εταιρικούς. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχο για το εαν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από το κατάστημα.

Για περιπτώσεις οικιακών πελατών απαιτείται φυσική παρουσία του κατόχου της γραμμής – δεν γίνονται αποδεκτές εξουσιοδοτήσεις. Στις περιπτώσεις εταιριών απαιτείται η παρουσία του νόμιμου εκπροσώπου. Καλέστε στο κατάστημα για να σας ενημερώσουν για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την κάθε περίπτωση.

Στις περιπτώσεις συνδέσεων θα πρέπει να έχουμε συσκευή από τον πάροχο σας. π.χ. Εαν έχουμε συσκευή από την Cosmote, δεν μπορούμε να κάνουμε ανανέωση σε Wind. Ως εκ τούτου όταν συμπληρώνετε τη φόρμα και έχετε αυστηρά αίτημα για σύνδεση/ανανέωση με έναν πάροχο ΜΟΝΟ τότε να το επιλέγετε. Εαν είστε π.χ. 1ος στη σειρά για ένα iPhone 5 32GB Black και έχει έχετε επιλέξει ανανέωση Wind αλλά μας έρθει συσκευή από Cosmote τότε ΔΕΝ θα σας καλέσουμε και θα προχωρήσουμε στον επόμενο στη λίστα. Άρα εαν θέλετε το iPhone 5 ανεξάρτητα από τον πάροχο τότε επιλέξτε “Χωρίς σύνδεση”.
argonaytis-iphone
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ