2012-10-19 22:56:13
Φωτογραφία για Η Οδύσσεια ενός ασφαλισμένου αναγνώστη στον ΕΟΠΥΥ
Αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω γραπτά μαζί σας για να σας εκφράσω την έντονη δυσφορία μου για τη διχογνωμία και το αλαλούμ που υπάρχει... ανάμεσα σε γιατρούς του ΕΟΠΥΥ.

Συγκεκριμένα εδώ και έξι χρόνια, λόγω συνδρόμου απνοιών υποστηρίζομαι κατά τη διάρκεια του ύπνου με συσκευή cpap. Στις 2-9-2012 στον επανέλεγχο που έγινε στη Μονάδα Ύπνου του Νοσοκομείου Άγιος Παύλος η πνευμονολόγος ιατρός γνωμάτευσε πως η συσκευή cpap είναι απαραίτητη και πρότεινε την αντικατάσταση της παλαιάς και δυσλειτουργούσης συσκευής με ένα νέο cpap auto. To ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 1233/11-4-2012 Άρθρο 15 παράγραφος Γ αναφέρει ότι έχω αυτή τη δυνατότητα. Με τις γνωματεύσεις ανά χείρας (νοσοκομειακού πνευμονολόγου και ΩΡΛ ) απευθύνθηκα στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ στην οδό Αριστοτέλους 19 όπου οι ελεγκτές ιατροί δεν προθυμοποιήθηκαν ιδιαίτερα να με εξυπηρετήσουν, επειδή (λόγω κατοικίας) έπρεπε να απευθυνθώ στο υποκατάστημα Καλαμαριάς-Βότση, Εθνικής Αντιστάσεως 62 όπου κι εκεί οι ελεγκτές ιατροί με παρέπεμψαν σε Επιτροπή (πληροφορήθηκα όμως από ελεγκτές γιατρούς του ΙΚΑ ότι είχα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά)
. Την Τρίτη 16-10-2012 απευθύνθηκα στην επιτροπή της Καλαμαριάς-Βότση όπου προφανώς η πνευμονολόγος (δε συστήνονται οι γιατροί σας σε κοινούς θνητούς) απεφάνθη ότι τα δικαιολογητικά μου ήταν ανεπαρκή και ότι έπρεπε να ξανακάνω καινούρια μελέτη ύπνου και να προσκομίσω καινούρια διατακτική γνωμάτευση από άλλο πνευμονολόγο (η πνευμονολόγος σας προφανώς με ελάχιστη εμπειρία αμφισβητεί με τη συμπεριφορά της την ιατρική γνωμάτευση μιας πεπειραμένης νοσοκομειακής πνευμονολόγου;) Ο καλός γιατρός συμφωνώ απόλυτα πως πρέπει οπωσδήποτε να είναι ευσυνείδητος, τίμιος, αδέκαστος και αξιοπρεπής, να διαπνέεται όμως και από πνεύμα αλτρουϊσμού, γιατί το λειτούργημά του απαιτεί αυταπάρνηση και απεμπόληση κάθε συμφέροντος. Εφόσον λοιπόν σκοπός του είναι και η ανακούφιση του ξένου πόνου οφείλει να εμφορείται και από αγάπη προς τους πάσχοντας συνανθρώπους του, πράγμα που δεν διαπίστωσα καθόλου από τους γιατρούς της επιτροπής του υποκαταστήματος Καλαμαριάς. Επιτέλους μπορεί κάποιος να μας πληροφορήσει υπεύθυνα πως μπορούμε εμείς οι ασφαλισμένοι του ΟΠΑΔ να προμηθευτούμε μετά από έξι χρόνια άλλη συσκευή cpap, γιατί με τους ειδήμονες γιατρούς σας δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη και στερούμαστε συσκευές που μας είναι απαραίτητες για όλη μας τη ζωή;

Αναγνώστης
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ