2012-09-16 18:00:32
Φωτογραφία για Αγωνία φοιτητών αν θα εξεταστούν σε μαθήματα που χρωστάνε λόγω απεργίας καθηγητών
Το άγχος των φοιτητών στα AEI φαίνεται πως δεν έχει τέλος καθώς η ΠΟΣΔΕΠ αποφάσισε να προτείνει παράταση των απεργιακών κινητοποιήσεων των πανεπιστημιακών καθηγητών έως τις 21 Σεπτεμβρίου. Οι φοιτητές καλούνται να ενημερώνονται για την πορεία της εξεταστικής τους από τις ανακοινώσεις των τμημάτων τους ή από την γραμματεία καθώς μερικοί καθηγητές δεν λαμβάνουν μέρος στις απεργίες και ως εκ τούτου τα μαθήματά τους θα εξεταστούν κανονικά.

Την ίδια ώρα, κλειστό θα παραμείνει με απόφαση της διοίκησης και την ερχόμενη Δευτέρα το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Μετά την αποχή από το εκπαιδευτικό τους έργο την περασμένη εβδομάδα, οι καθηγητές θα αποφασίσουν για τη συνέχεια των κινητοποιήσεών τους την ερχόμενη Τρίτη, σε συνεδρίαση του Ενιαίου Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΣΕΠ) ΤΕΙ Θεσσαλονίκης -ενώ η ομοσπονδία των καθηγητών (ΟΣΕΠ ΤΕΙ) θα πάρει αποφάσεις για το μέλλον των κινητοποιήσεων την ερχόμενη Παρασκευή.


Όσον αφορά τις προθέσεις των καθηγητών, η συμμετοχή στις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων εμφανίζεται μεγάλη. Πολλοί, ωστόσο, είναι αυτοί που κάνουν λόγο για άλλες δράσεις, ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο η εξεταστική περίοδος. Υπό συζήτηση, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΕΠ ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Δημοσθένη Σταμάτη, τίθεται η πρωτοβουλία για κοινές δράσεις όλων των ανώτατων ιδρυμάτων της πόλης -ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ΑΠΘ, ΠΑ.ΜΑΚ. καθώς και οι εκδηλώσεις ενημέρωσης των φοιτητών περί των ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο.

Η έναρξη της σχολικής χρονιάς την περασμένη Τρίτη πραγματοποιήθηκε με πολλά προβλήματα, καθώς σύμφωνα με τους υπευθύνους τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία ξεπερνούν τα 8.500 χιλιάδες. Όπως υποστηρίζουν δάσκαλοι και καθηγητές τα προβλήματα αυτά αναμένεται να ενταθούν καθώς η χρηματοδότηση για τα λειτουργικά έξοδα είναι ανεπαρκέστατη, ενώ πολλά σχολεία μπορεί να αντιμετωπίσουν πρόβλημα θέρμανσης κ.ά.

www.analyze-news.com

ΠΗΓΗ: karfitsa
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ