2012-09-04 19:19:37
Φωτογραφία για Νέα μελέτη ανατρέπει όσα πιστεύαμε για τα βιολογικά προϊόντα
Τα βιολογικά (οργανικά) τρόφιμα -αγροτικά προϊόντα, γαλακτοκομικά και κρέατα- δεν είναι περισσότερο θρεπτικά από τα συμβατικά, ενώ είναι εξίσου πιθανό να είναι μολυσμένα με ορισμένα βακτήρια, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Από την άλλη, όμως... σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα βιολογικά αγροτικά και κτηνοτροφικά προϊόντα είναι λιγότερο πιθανό να περιέχουν υπολείμματα παρασιτοκτόνων ή να φιλοξενούν μικρόβια ανθεκτικά στα αντιβιοτικά. Αν και από τόπο σε τόπο διαφέρουν οι

πρακτικές που εφαρμόζονται στις βιολογικές φάρμες, τα προϊόντα τους σε γενικές γραμμές αναπτύσσονται χωρίς τη χρήση χημικών φαρμάκων, αντιβιοτικών και ορμονών, ενώ δεν περιέχουν γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς. Όμως, η νέα έρευνα δείχνει ότι η αντίληψη των καταναλωτών πως τα βιολογικά προϊόντα είναι πάντα πιο θρεπτικά και ασφαλή για την υγεία, δεν είναι κατ' ανάγκη σωστή. Έτσι, παραμένουν ασαφή τα συγκριτικά οφέλη για την υγεία από την κατανάλωσή τους, με δεδομένο μάλιστα ότι τα βιολογικά τρόφιμα είναι πολύ ακριβότερα από τα συμβατικά (συχνά έχουν έως διπλάσια τιμή). Η νέα μελέτη, με επικεφαλής την ...δείτε τη συνέχεια εδώ
Eglimatikotita