2012-08-14 14:22:03
Φωτογραφία για Βαθαίνει η κρίση και στην αγορά γαλακτοκομικών
Υποχώρηση και μάλιστα σημαντική αν αναλογιστεί κανείς ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα και δη το γάλα αποτελούν... ανελαστική δαπάνη, καταγράφει η εν λόγω αγορά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς η συγκεκριμένη αγορά απώλεσε το 4,9% του όγκου των πωλήσεών της και το 3,1% της αξίας της σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, μείωση 4,3% σε όγκο σημείωσαν οι πωλήσεις γάλακτος με τις πωλήσεις επώνυμου τυποποιημένου γιαουρτιού να έχουν υποχωρήσει κατά 5,8%. Ακόμη μεγαλύτερη, 7,2%, είναι η υποχώρηση που έχει σημειωθεί στις πωλήσεις σε όγκο των τυποποιημένων τυροκομικών προϊόντων (εξαιρείται η Φέτα).

Αντίθετα οριακή είναι η πτώση των πωλήσεων γάλακτος μακράς διαρκείας (UHT) και κρέμας γάλακτος οι οποίες μειώθηκαν κατά 0,9% σε όγκο. Σε ότι αφορά στο γάλα, οι πωλήσεις παστεριωμένου (φρέσκου) γάλακτος και συμπυκνωμένου μειώθηκαν κατά 4,8% ανά κατηγορία.

Η μεγαλύτερη υποχώρηση, όμως, της τάξεως του 23,5% σημειώθηκε στην κατηγορία των επιδορπίων γάλακτος.

Εν αντιθέσει με όλες τις υπόλοιπες υποκατηγορίες γαλακτοκομικών προϊόντων, η μόνη που αντιστέκεται είναι η κατηγορία γάλακτος υψηλής παστερίωσης (ESL) οι πωλήσεις σε όγκο της οποίας ενισχύθηκαν το εξεταζόμενο διάστημα κατά 3,1%.
euro2day.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ