2012-07-12 04:30:03
Φωτογραφία για «Άνοιγμα» στο εξωτερικό από την Vivartia
Στη διεθνοποίηση των σημάτων εστίασης που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της επιχειρεί η Vivartia, συνάπτοντας συμφωνίες με επενδυτές του εξωτερικού.

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε οικονομίες κλίμακος με στόχο να είμαστε ανταγωνιστικότεροι και στην ελληνική αγορά τονίζουν από τη διοίκηση του ομίλου.

Η εξωστρέφεια του ομίλου θα συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικής δραστηριότητας των εργοστασίων που λειτουργούν στη χώρα μας και παράλληλα θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας επιβεβαιώνει η διοίκηση σε εκπροσώπους του Τύπου με αφορμή την ανακοίνωση των νέων συνεργασιών.

Την τελευταία τριετία ο όμιλος επένδυσε 35 εκατ. ευρώ στον τομέα της εστίασης, καταβάλλοντας 60 εκατ. ευρώ φόρους και εισφορές στο Κράτος ετησίως.

Παγκοσμίως απευθύνεται σε 130 εκατ. καταναλωτές διαθέτοντας 20 καταστήματα στο εξωτερικό, όπως Κύπρο, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Ρουμανία.


Οι νέες συμφωνίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την λειτουργία καταστημάτων Goody΄s σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, ΠΓΔΜ, Κόσοβο, Λευκορωσία, Ουκρανία, Καζακστάν, που ως επί το πλείστον θα λειτουργήσουν σε κλειστές αγορές τύπου malls.

Ο κλάδος εστίασης της Vivartia αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους της χώρας και εκπροσωπείται από εννέα σήματα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα: από την γρήγορη εστίαση, αγορά του καφέ και ο βιομηχανικό catering μέχρι το casual dining και την υψηλή γαστρονομία. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται τα σήματα Goodys, Flocafe, Eveerest, La Pasteria, Olympus Plaza Food Parks, Kuzina, Papagallino, Olympic Catering, Hellenic Catering.

Επιπλέον, η συμφωνία που υπέγραψε πρόσφατα με την Exceed Industries δίνει στον όμιλο πρόσβαση για παρουσία στην περιοχή του Αραβικού Κόλπου, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής μία αγορά που αφορά πάνω από 330 εκατ. καταναλωτές. Παράλληλα, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τις πολύ μεγάλες αγορές της Ρωσίας και του Πακιστάν.

Σε ετήσια βάση οι πωλήσεις του ομίλου από την εστίαση υπολογίζονται σε 380 εκατ. ευρώ, ενώ απασχολεί 5.000 εργαζομένους, διαθέτοντας 550 εστιατόρια και καφέ.

Όπως αναφέρεται από την ίδια την εταιρεία, σκοπός αποτελεί η εφαρμογή υπεύθυνης τιμολογιακής πολιτικής. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η πρωτοβουλία της Everest για παροχή ποικιλίας επιλογών με 1 ευρώ, ενώ τόσο σε Everest όσο και σε Goody΄s και La Pasteria έχουν γίνει μειώσεις τιμών που αγγίζουν το 60% στα πλέον δημοφιλή προϊόντα και μενού, όπως πρωινό με 2 ευρώ στο Everest, Good Deals από τη Goody΄s και πλήρες μενού 12 ευρώ από την La Pasteria.

Από την εμπειρία της στην εστίαση, το μεγαλύτερο πρόβλημα για την ανάπτυξη του κλάδου η διοίκηση το εντοπίζει στο μεγάλο ποσοστό ΦΠΑ που ανέρχεται στο 23% όταν στις ανταγωνιστικές αγορές όπως Τουρκία και Κύπρο το αντίστοιχο ποσοστό περιορίζεται μόλις στο 8%
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Οι κίνδυνοι του σεξ στο νερό!
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Οι κίνδυνοι του σεξ στο νερό!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ