2012-06-18 16:44:02
Φωτογραφία για Αναγνώστης συγχαίρει την άψογη εξυπηρέτηση της εταιρίας Vileda
Νιώθω πραγματικά την ανάγκη να συγχαρώ και να ευχαριστήσω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της vileda. Όταν μου έσπασε ένα εξάρτημα της επαναφορτιζόμενης σκούπας μου, έστειλα απλά ένα mail, στο οποίο ρωτούσα που θα μπορούσα ενδεχομένως να βρω και να αγοράσω ένα ανταλλακτικό. Επειδή έχω μεγάλη εμπειρία από online αγορές, έμεινα έκπληκτος από την απάντηση που έλαβα μόλις μια ώρα μετά την αποστολή του δικού μου mail. Η απάντηση ήταν η εξής: κυριε σας έχουμε στείλει ήδη το ανταλλακτικό (δωρεάν, χωρις καν έξοδα αποστολής). Εχουν περασει 2 μερες και το εχω ηδη παραλάβει.

Επειδή συνηθίζουμε να κάνουμε παράπονα και καταγγελίες πολλές φορές για τις εταιρειες, νομίζω ότι πρέπει να τονίζουμε και να προβάλλουμε και αυτες τις αψογες συμπεριφορές και τακτικές. Συγχαρητηρια και παλι.

Αναγνώστης
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ