2012-11-05 13:16:06
Φωτογραφία για Πάτρα: Η «μάχη» του καφέ και της νυκτερινής διασκέδασης – Πώς οι καταστηματάρχες προσπαθούν να δελεάσουν τους πελάτες
Η οικονομική κρίση εδώ και καιρό έχει χτυπήσει την πόρτα της Πάτρας και πέραν από πολλούς άλλους τομείς έχει επηρεάσει, όσο δεν πάει, τους χώρους εστίασης και αναψυχής της πόλης. Οι καταστηματάρχες βλέπουν τα μαγαζιά τους να μην «τραβάνε» και τα ταμεία τους ν’ αδειάζουν, κι επειδή η… πενία τέχνας κατεργάζεται, πολλοί από τους επαγγελματίες δεν έχουν μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Ψάχνουν κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο για να δελεάσουν τους Πατρινούς.

Βασικό τους «όπλο» η τιμή των υπηρεσιών που προσφέρουν. Αν και κατά κοινή ομολογία η τιμή του καφέ στην Πάτρα παραμένει υψηλή, πλέον δεν είναι λίγες οι καφετέριες της πόλης που έχουν αρχίσει να σπάνε, προς τα κάτω φυσικά, το «φράγμα» των 3 ευρώ. Ειδικά καινούργια καταστήματα ή κάποια που δεν έχουν «καθιερωθεί» στον χώρο, επιλέγουν να πουλάνε τον καφέ σε αρκετά χαμηλή τιμή. Έτσι προσφέρουν εσπρέσο με 1,5 ευρώ και τους υπόλοιπους (καπουτσίνο, νες κ.α.) με 2 ευρώ. Και μάλιστα σε περιοχές που θεωρούνται από τις πιο δημοφιλείς όπως τη Ραδινού, τα Ψηλαλώνια ακόμα και την Αγίου Νικολάου.


Μάλιστα σε αρκετές καφετέριες, που έχουν εξελιχθεί σε «στέκια» συγκεκριμένων παρεών, γίνεται πλέον συνολική «διαπραγμάτευση» της τιμής. Όσο μεγαλύτερη η παρέα τόσο χαμηλότερη η τιμή.

Πέραν αυτού οι προσφορές πλέον στις λεγόμενες happy hours, πάνε κι έρχονται. Οι καταστηματάρχες δηλαδή έχουν επιλέξεις ορισμένες ώρες της ημέρας που εκτιμούν ότι η κίνηση δεν θα ήταν μεγάλη, για να κερνούν μαζί με μια ποικιλία μπύρες ή το αντίθετο. Η μέθοδος αυτή μάλιστα κρίνεται ήδη αρκετά επιτυχημένη καθώς ο κόσμος τις ψάχνεις και τις «κυνηγάει» με δεδομένο ότι η διασκέδασή τους έτσι μπορεί να τους στοιχίσει πολύ λιγότερο.

Ένα άλλο στοιχείο της καθημερινής πρακτικής που κερδίζει σημαντικό έδαφος τελευταία είναι εκείνη των ατόμων που παίζουν το ρόλο των «δημόσιων σχέσεων». Ποιος είναι ο ρόλος τους; Να διατηρούν καλές επαφές με έναν μεγάλο κύκλο συμπολιτών τους οποίους συχνά-πυκνά τους καλούν μέσω μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων να περάσουν για ένα ποτό από το νυκτερινό μαγαζί όπου εργάζονται. Οι πελάτες νιώθουν οικειότητα ξέροντας ότι ένας «δικός» τους άνθρωπος δουλεύει στο κατάστημα και φυσικά βγαίνουν κερδισμένοι στην πορεία της βραδιάς αφού δεν λείπουν τα κεράσματα Πηγή: thebest
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ούτε βλέμμα στο φακό!
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ούτε βλέμμα στο φακό!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ